Blir sliten av å ha gjester. Flere som føler det samme?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
I det siste har vi hatt mange gjester. Både overnatting, og gamle kjente som stikker innom når de kjører forbi :). Det er veldig koselig det, men jeg merker jeg blir sliten av å ha gjester :eek: flere som er so kjenner seg igjenn i det? Eller er det bare jeg som er sær :knegg:? Hva er det som gjør deg sliten?
en av grunnene til at jeg blir sliten tror jeg er oppvarting.
 
Samme her! Jeg er nok ganske introvert av meg, ikke ekstremt, men sånn passe, og merker jeg fort får nok av besøkshelger
 
Kommer an på hvem. Noen syns jeg det er helt greit å ha besøk av nesten uansett dagsform mens andre må jeg ha litt energi for å kunne ha på besøk.

Men noen gjester er jo krevende mens andre klarer seg selv (jeg syns feks det er veldig greit når de som er på besøk klarer å finne seg glass og drikke selv, så jeg h slipper å tenke på det)
 
Ja, jeg synes alltid det er godt når det bare er oss igjen.
 
Ja, en ting er om noen er selvdreven eller ei. Men jeg er en god del introvert så jeg blir sliten uansett og tenger alenetid
 
Jeg er enig med dere at det kanskje kommer ann på hvem :) er det noen man ikke trenger å «underholde» hele tiden og synes det er helt OK å slappe av sammen, da blir jeg ikke like sliten.
 
Har ME så blir sliten av alt det som ikke er hverdags. Men besøk av nære venner klarer jeg fint. Da slipper jeg å oppvarte.
 
Vi har sjelden og lite gjester. Både mannen min og jeg er ganske introverte.

Overnattingsgjester har vi bare et fåtalls ganger i året
 
Altså, mamma er grei, hu gjør husarbeid og føler seg som hjemme. Men andre kan være krevende å ha på besøk spess fordi eg må drive å rydde etter de . også liker eg å kunne trekke meg bort når eg føler for det, så om mannen har noen langveis fra på besøk så legger eg meg ofte tidlig, så få han sitte å være med besøket [emoji28]
 
Du er ikke sær.

Jeg er introvert. Hater å ha gjester. Det verste jeg vet (føler meg fæl som sier det) er de som bare kommer inn døra plutselig! :eek:
Tilogmed mamma blir jeg snurt på om hun bare kommer :p
Hvis mannen plutselig kommer uventet også liksom. Det er godt å ha noen timer for seg selv.
 
Liker det og har veldig sjelden ro her i huset. Er som regel 4 til 5 barn kvar dag. Ikkje ro i detta huset.
 
Det er greit av og til, men jeg er en person som trenger mye alenetid og klarer bare å være sosial noen timer før jeg blir sliten/lei og trenger pause:)
 
JA:hilarious: og det er helt fjernt for meg at noen skulle føle seg uthvilt etter masse besøk:p jeg bare passer på at det ikke blir for mye for meg:)
Jeg blir sliten av alle andre enn mannen etter kortere eller lenger tid:woot:
 
Jeg blir stressa av folk som ikke kan hente seg glass, kopp eller vann selv. Forventer de at jeg skal lukte at de har lyst på den lille sjokoladebiten i kjølen liksom? Her er det fiks sjøl, spis og drikk det du finner som gjelder.

Besøket er bare nødt til å tåle at jeg kan trekke meg inn på rommet og legge meg med lite forvarsel da jeg kan ha veldig sterke og plutselige smerter, så blir de sittende med mannen min da. Jeg liker når folk kommer ramlende inn døra på besøk, det er fint.

Det beste jeg vet er de som kommer inn døra og setter på kaffen selv mens jeg sitter i sofaen med bh og nattpysjbuksa på og ser på dem styre rundt. Har en kompis som går rett i fryseren og ser etter is.

Jeg er ikke morgenmenneske og venner+familie vet det. Alt før første kopp kaffe er morgen.
 
Både ja og nei. Bråkete gjester (enten barn eller høylytte voksne) er slitsomt. Og de som blir for lenge. Ellers veldig koselig.
 
Jeg blir sliten. Vondt å sitte så lenge med stor gravidmage, og har kommet til et punkt i svangerskapet hvor jeg begynner å bli innadvendt og vil være i fred.
Så ja, det er slitsomt. Men likevel hyggelig. Iallefall med besøk av folk som har vett til å dra hjem :D
 
Nå som gravid og veldig kvalm blir jeg fort sliten og lei av besøk. Ikke så ofte vi har besøk, varierer hva besøket forventer av oppvarting og hvor lenge de er her men gir beskjed om formen min blir for gale
 
Back
Topp