Blir logget av appen hele tiden

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Flere som blir logget av forumet på appen hele tiden?
Hvis jeg går ut av appen for å ta en tlf eller andre ting. Så må jeg logge meg inn igjen. Når jeg da får varsel på at noen har svart på mitt innlegg må jeg logge meg inn for å kunne svare.
 
Avinnstallerte appen, var helt håpløst å forholde seg til den (er derfor dessverre ikke like aktiv på forumet heller, men sånn går det med tekniske problemer de ikke gidder fikse).
 
Skjer hver gang. Jeg sendte mail for 2 uker siden men skjer ikke noe...
Kanskje flere må si ifra?
 
Heeele tiden. Så er skjult bare tilgjengelig av og til..
Og ja, skjult ser jeg ikke med mindre jeg går inn og svarer på noen innlegg jeg tidligere har svart på [emoji53]

Så kjedelig det skal være sånn nå da når jeg først får til å logge på [emoji22]
 
Og ja, skjult ser jeg ikke med mindre jeg går inn og svarer på noen innlegg jeg tidligere har svart på [emoji53]

Så kjedelig det skal være sånn nå da når jeg først får til å logge på [emoji22]

Heeele tiden. Så er skjult bare tilgjengelig av og til..
Prøv å merke skjult forum ved å huke av her neste gang dere er inne på skjult forum [emoji6] Da kommer det opp på oversikten over forum/tråder som eg følger, første som kommer opp når eg logger inn i appen [emoji4]

Blir likevel logga ut altså, men finner igjen skjult forum da [emoji4]
 
Prøv å merke skjult forum ved å huke av her neste gang dere er inne på skjult forum [emoji6] Da kommer det opp på oversikten over forum/tråder som eg følger, første som kommer opp når eg logger inn i appen [emoji4]

Blir likevel logga ut altså, men finner igjen skjult forum da [emoji4]
Det skal jeg prøve [emoji2]
 
Liksågreit å bruke nettleseren pr dags dato. Jeg skal teste en annen app og kan komme med tilbakemeldinger om den funker ;)
 
Dessverre har vi fortsatt problemer med android forumappen våres. Beklager dette.

Men forumet fungerer perfekt i nettleser på mobil da :)
 
Back
Topp