Blir ikke frisk!

Renzy

Gift med forumet
Septembergull'17
Maisløyfene 2024
I morgen er det 10 uker siden fødsel med nummer 2. Helt siden den dagen har jeg vært smådårlig. Typ hodepine, vond hals, ekstremt hovne mandler, kroppsverk. Toppet seg for 2 uker siden med en heftig runde med lungebetennelse. Ferdig med penicillin for 5 dager siden og følte meg endelig frisk, men nå er jeg fader meg dårlig igjen!!
Noen som har vært borti det samme?
Kan det være så "enkelt" som for lite søvn og hvile? Baby sover godt på natta, men jeg har en toåring i tillegg og dagene er mildt sagt hektiske. Rekker aldri å legge meg tidsnok[emoji53]
 
Det går et virus nå som etter sigende sitter i lenge(!), og folk blir syke i flere runder som overlapper hverandre, og penicillin tar jo ikke det, og har immunforsvaret ditt nå vært litt pjuskete er det ikke rart du blir syk.
Og lite søvn og å være redusert av fødsel+barseltid gjør det jo naturlig nok ikke bedre.

God bedring! <3
 
Det går et virus nå som etter sigende sitter i lenge(!), og folk blir syke i flere runder som overlapper hverandre, og penicillin tar jo ikke det, og har immunforsvaret ditt nå vært litt pjuskete er det ikke rart du blir syk.
Og lite søvn og å være redusert av fødsel+barseltid gjør det jo naturlig nok ikke bedre.

God bedring! <3

Takk for det[emoji4] Er bare så ekstremt lei nå! Har i tillegg skikkelig hoste etter lungebetennelsen, føles som at jeg har kols[emoji12] Er også redd for å smitte baby, hun har heldigvis sluppet unna så langt.
 
Takk for det[emoji4] Er bare så ekstremt lei nå! Har i tillegg skikkelig hoste etter lungebetennelsen, føles som at jeg har kols[emoji12] Er også redd for å smitte baby, hun har heldigvis sluppet unna så langt.

Jeg forstår det, og føler med deg! <3

Teknisk sett kan du ha KOLS, men vi får håpe det går over og ikke er kronisk. ;)

Du fikk sikkert vaksine etter lungebetennelsen?
Babyen smittes veldig sjeldent av mors sykdommer, fordi antistoffene i mor går over i melken. :)
 
Jeg forstår det, og føler med deg! <3

Teknisk sett kan du ha KOLS, men vi får håpe det går over og ikke er kronisk. ;)

Du fikk sikkert vaksine etter lungebetennelsen?
Babyen smittes veldig sjeldent av mors sykdommer, fordi antistoffene i mor går over i melken. :)

Ingen vaksine nei. Bare penicillinkur.
Nå ammer jeg ikke da, hun får bare mme.
 
Ingen vaksine nei. Bare penicillinkur.
Nå ammer jeg ikke da, hun får bare mme.
Huh, kanskje det ikke er standard prosedyre lenger.

Ah, jaja, men babyen hadde garantert blitt syk innen nå om den skulle bli det, så der kan du nok senke skuldrene.
Og når du bare gir mme har du jo mer fritid til å hvile og bli frisk også, hvis du har noen som kan ta babyen. :)
 
Back
Topp