bli med på 30 days shred

Håper hun er bedre idag da :)
Jeg sliter med å få gjennomført treninga idag(litt labert humør) så får gjennomføre ikveld.
 
Hun er ikke særlig bedre i dag:( Hun sovner kun hvis hun får ligge på/inntil meg.. Tror kansje at hun har voksesmerter..

♡Malin 14.06.2013♡
 
uff da, det hørtes ikke noe godt ut, ikke alltid lett å vite med de små. så man får ta det som kommer og gjøre best ut av det. Hun må få sove, kose og slappe av på deg da :)
Jeg er nå ferdig med dag 5... i morgen skal jeg være med familien å kaste ved på en tilhenger. så blir en liten treningsøkt i seg selv det.
God bedring til lillesnupp.
 
Tusen tajj:) Ja virker som om det er det hun trenger nå.. Håper at jeg får gjennomført treningen i morgen!! Det er god trening å kaste ved:D Svir godt i armene etterpå;)

♡Malin 14.06.2013♡
 
Hei:) I går fikk jeg endelig trent igjen:) Jeg har bestemt meg for å begynne på nytt då i går var dag 1:D Ikke bare fikk jeg trent, jeg fikk også gått to turer:D Det beste av alt er at jeg ikke har gangsperre i dag:D

♡Malin 14.06.2013♡
 
Så flink du er da, har bare 3 ganger igjen på level 1. Men idag er formen ikke bra. Var på fest igår (drakk ikke, men kom meg i seng altfor sent) mulig jeg får tatt en trening light idag istede. Jeg vil fullføre hele programmet denne gangen.
 
Yei!! Jeg gjennomførte. Må bare skrive det opp her. Dager igjen før level 2. Nå skl jeg se film og ta en runde med rockeringen. Blitt lite løping denne uka. Så får ta frem nedarvet rockering
 
Da backer jeg ut :( eller har gjort! Ble båttur og litt reise, så rakk jeg ikke...
 
Jeg også:( Tror jeg overvurderte energinivået mitt etter fødselen:(

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp