Bli kjent tråden!

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kan vel lage en bli kjent tråd først som sist?

Jeg er da altså et stk gladfeit kvinnemenneske på 30 år. Har ei jente på snart 6 år fra tidligere forhold, og møtte da altså et bedre stykke av rasen "mann" på Nettby (av alle plasser) i starten av 2009. Vi giftet oss i sommer, og nå har vi da altså bolle i ovnen. 
Han har også en sønn fra før på 8 år, som er hos oss annenhver helg.

Vi snakker altså om A4 familien her.. 2 biler (en 7 seter og en touran) enebolig med stakittgjerde, labrador og dine, mine og (snart) våre barn.

Bosatt på sunnmøre, hvor jeg jobber som regnskapsfører (jeg er IKKE av den tørre sorten) og han er varehussjef på XXL sport og villmark.

Så? Hva med dere?
 
Jeg er 32 år og har to herlige jenter fra før. De vil være 7 og 5 1/2 når sistemann kommer til sommeren. Jeg er ganske sikker på at begge to kommer til å bli supre storesøstre :) Jeg er fortsatt sammen med pappan til jentene, og det har jeg vært i 16 år. Vi har to biler, ingen av dem er ideelle når 3dje barnet kommer, leiligheten mangler et soverom, mannen er midt i et 3 årig fulltidsstudie som han kombinerer med fulltidsjobb og to firmaer han driver selv på "fritiden". Timinga er sånn sett litt dårlig, men plutselig fikk vi litt tidspress på oss, så derfor lot vi det stå til ;) Jeg er også i full jobb, i en jobb jeg stortrives i.
 
Jeg er en dame(jente) på 32 år:) Er gift.. vi har to barn, gutten blir 7 år og jenta blir 5 år til nestemann kommer:)) God aldersforskjell...

Litt tidlig å glede seg ennå...men det gjør jeg:)) Gleder meg til å få mage...kjenne spark:) Gleder meg til å fortelle det til barna...og resten av familen.. Har tenkt å gjøre det rundt juletider:))
 
Jente 24 år, bosatt rett utenfor Oslo. Gravid for andre gang, da første graviditet endte med MA i mai. Fantastisk samboer som støtter og gleder seg med meg. Vi prøvde ett år før vi ble gravide for første gang, og som nevnt ble jo ikke den graviditeten noe av. Kjenner en veldig frykt også denne gangen!
I og med at vi forrige gang ikke fikk vite om at livet i magen var dødt før i uke 12, hadde vi rukket å si det til mange. Det var enormt tungt å gi beskjed om at det ikke ble baby likevel. Så denne gangen venter vi. 
Er spent på hva slags oppfølging legen vil gi. Er det noen som har noe erfaring med det her inne? 

Gleder meg til å bli bedre kjent! 
 
Hei!
Jeg er 23 år og bor i Oslo med samboeren min. Vi er begge studenter. 
Spiren satt på første forsøk, så jeg krysser alt jeg har for at det skal gå bra:) (blir jo beskymret når man leser om sa og ma..)
Jeg gleder meg masse til å kjenne spark, få fin mage og se den lille på ul, men akkurat nå gleder jeg meg over kvalme, svimmelhet og trøtthet!:P 
 
Jeg er 29 år (blir 30 i desember). I sommer forlova vi oss og sammen har vi ei jente på 2 år.
Vi eier et hus på "landet", har en hund og en båt og alt det der.

Jeg er veldig spent på hvordan det blir å være 2-barnsmor. Noen ting gruer jeg meg til, som kvalme og trøtthet, men gleder meg mest til alt det koselige som kommer :D

 
Jeg er 26 år , nytilflyttet i hjartdal , å på flyttedagen testet jeg positivt etter å ha ventet mensen en uke.. :) var hos en gyn forrige tirsdag , ble undersøkt , og fikk resept på pergo... ser ikke ut til att jeg trenger dem :) har kjæreste , og vi har vært sammen 2år.. han er nok litt i sjokk enda :) ingen av oss trodde det skulle gå så fort siden jg fikk påbevist pcos. Men nå er jeg 5 uker+1 dag :) og gleder meg for hver dag som går :)
 
Jeg er 25 år, vi har et barn fra før på 2 år, er lykkelig gift og venter spent på nr. 2 som nå skal komme i juli. 
Bor i en nybygd enebolig med stakittgjerde, har hund, kjører stasjonsvogn, og føler alt er godt på plass for å få en liten baby igjen. 
 
Hei!

Er 26 år og gravid med mitt første barn! HURRA! er 4+1 og har termin rundt den 10 juli:)
Bor sammen med samboer, ikke forlovet eller gift enda.

Er kjempe spent på tiden fremover, håper bare at alt vil gå bra!!!
 
Hei! :)

Er 24 år, bor sammen med kæresten som jeg er forlovet med og barn, har ei lita frøken på 19mnd.
Dette svangerskapet var ikke planlagt :P  Men vi er kjempe glade forde. Termin blir rundt 2juli. :)
 
28år nå i nov, er samboer og vi har en gutt på 19mnd. vi flyttet inn i nytt hus tidligere denne mnd så her er alt lagt tilrette for nestemann :) vi bor på sunnmøre og begge i full jobb :)  vi er 4+1 og er 12uker på julaften, så blir nok noen artige julegaver
 
25 år fra Rogaland. Har ei lita jente på 2,5år. Holder på å bygge ut huset som vi sattser på skal bli ferdig til vi skal ha første jul hjemme:) Har vært samboere i 4år. Begge i fast jobb:) Spira satt på første pp, så vi er overlykkelige...

 Var gravid samme tid i fjor,endte dorlig.. Så denne gangen krysser vi fingre å tær for at spiren sitter:)
Lykke til jenter. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:)
 
29 år fra telemark, venter barn nr tre om alt går bra, ingen planlagt graviditet og tidspunktet er helt feil, men spiren er hjertelig velkommen :)

 
Er 28 år og bor i Hordaland. Er for tiden student, men snart ferdig utdannet. Dette er mitt andre bare, jente født i april 2010 fra før! Håper alt går bra de neste ukene, så krysser fingrene for alle på Juli 2013 forumet! :)
 
Jeg og pappaen er begge 29,gift og bor i 3-roms i Oslo. Begge er i full jobb. Vårt første barn. Har prøvd i 14 mnd før den satt, så denne spiren er etterlengta.... Håper at den sitter :-) Fikk Norprolac mot høyt prolaktin (mikroprolaktinom), og etter 6 uker på medisin, var jeg gravid ;-) herlig og ufattelig nyhet etter alle nedturer... jeg gleder meg! :-)
 
Heisann! 
Da kom jeg meg inn jeg også. 
Samboer, har 2 barn sammen, og mannen har en gutt fra før. 
Visste jeg var gravid på eggløsningsdag. Fikk en sterk følelse. 1 negativ test 2 uker etter, og nå endelig var testen positiv! I knew it.. Baby her er en overraskelse, men er overlykkelig! 
 
Heisann alle sammen :)

Jeg er ei jente på 30 (blir 31 i januar)
Har to jenter fra tidligere forhold på 10 og 11 år.
Møtte mannen min i 2006, og det ble oss i 2007.
Han har to gutter på 11 (blir 12 i desember) og 15.
Han er 44 og er midt i en omskolering grunnet en arbeidsulykke på sin tidligere arb.plass.
Jeg har en jobb jeg trives veldig i, men som til tider kan være veldig stressende.

I august 2010 giftet vi oss, og begynte seriøst å snakke om å få ett barn sammen.
Og nå i sommer var han klar

Vi eier en gammel tomannsbolig fra 1911, der vi leier ut ene etg.
Kommer til å ta over andre etg og pusse opp, forhåpentligvis over nyttår.

Vi har en 7-seter S-Max og to gamle veteranbiler.
En sneisen 75 mod Jaguar SJX og en litt snaxen 72 mod Triumph Stag Cabriolet
En lite vill og helt på tryne sprø Parson Russel Terrier er også en del av denne lille store familien.

Så her er det ikke en helt vanlig A4 familie, men det ligner litt på noen områder.

Vi gleder oss til å få en liten etterpåklatt som vi kan si er VÅR •??
Fordelen med å ha litt større søsken nå er at snuppa mi kommer til å være en så kjempeflink storesøster som kommer til å hjelpe til på alle mulige måter.
Hun har mast siden vi flyttet inn her på en lillesøster eller bror.
Så jeg gleder meg ekstra mye til å fortelle henne at hun skal bli storesøster :)

Ja det var litt om meg og min verden :)
Gleder meg til å følge dere vider :)
 
Hei. Jeg er 30 år, gift og vi har en gutt på 2 år. Gleder oss veldig til å bli 4, hvis det holder da :-) Har ikke vært hos legen enda, men termin er rundt 10. Juli. Vi bor i Vestfold og jobber fullt begge to, mens gutten koser seg I barnehagen :-) blir hyggelig å være i et forum igjen! :-)
 
Hei hei. Nå som testen ble positiv vil jeg å hive meg på her. :) Jeg er ei koselig jente på 28 år, ser litt på meg selv som en person som du kan prate med om alt, og jeg er ærlig og til å stole på. På sin måte, vil jeg si at jeg har noen få gode venner, enn en røys med sånn midt-på-treet venner. :) Samboeren min har jeg vært sammen med i nærmere 11 år i skrivende stund, og vi har bodd sammen i ni av de ca. :) I mai 2010 kom vår førstefødte, en gutt som virkelig gjør hverdagen komplett. Han er alltid blid og fornøyd, utrolig sterk liten person, han tåler mye, men gråter en skvett hvis noen skuffer han. Vår lille solstråle, som har en tålmodighet jeg ikke fatter hvor han har fått fra. :) Vårt neste barn begynte vi så smått å planlegge at kunne komme rundt mars 2013, spira kom i magen, og alt føltes normalt. I begynnelsen av 14 uker var jeg på en koselig kontroll hos verdens beste jordmor, hun leita etter hjertelyden, men der var ingenting. Det skulle jeg ikke bekymre meg for, for slik kunne skje at ho ikke fant den så tidlig. Jeg fikk allikevel henvisning til ultralyd dagen etterpå, mannen min ble med. På den kontrollen fant vi en liten en, men ingen hjerte. Jeg følte jeg skulle dø.... MA var noe av det værste jeg har opplevd. Men nå som ukene og mnd har gått, så har vi klart det å. :) Vi venta til etter første mens, for å prøve igjen, jeg telte tidlig fram til termin, og begynte å snike litt her. Men kunne jeg være så heldig at den satt på første forsøk igjen da? Jepp! Det var jeg. Igår, på bursdagen min, da tok jeg test to dager før ikm, og der var to streker. :) Bare klor deg fast, lille, og bli der! Og sånn ellers er vi litt standard, stort hus på landet, to biler, jobber, og en litt overdreven interesse for interiør. Her har dere meg på godt og vondt, jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle. :)
 
Back
Topp