Bli kjent tråden!

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Kan vel lage en bli kjent tråd først som sist?

Jeg er da altså et stk gladfeit kvinnemenneske på 30 år. Har ei jente på snart 6 år fra tidligere forhold, og møtte da altså et bedre stykke av rasen "mann" på Nettby (av alle plasser) i starten av 2009. Vi giftet oss i sommer, og nå har vi da altså bolle i ovnen. 
Han har også en sønn fra før på 8 år, som er hos oss annenhver helg.

Vi snakker altså om A4 familien her.. 2 biler (en 7 seter og en touran) enebolig med stakittgjerde, labrador og dine, mine og (snart) våre barn.

Bosatt på sunnmøre, hvor jeg jobber som regnskapsfører (jeg er IKKE av den tørre sorten) og han er varehussjef på XXL sport og villmark.

Så? Hva med dere?
 
Jeg er 32 år og har to herlige jenter fra før. De vil være 7 og 5 1/2 når sistemann kommer til sommeren. Jeg er ganske sikker på at begge to kommer til å bli supre storesøstre :) Jeg er fortsatt sammen med pappan til jentene, og det har jeg vært i 16 år. Vi har to biler, ingen av dem er ideelle når 3dje barnet kommer, leiligheten mangler et soverom, mannen er midt i et 3 årig fulltidsstudie som han kombinerer med fulltidsjobb og to firmaer han driver selv på "fritiden". Timinga er sånn sett litt dårlig, men plutselig fikk vi litt tidspress på oss, så derfor lot vi det stå til ;) Jeg er også i full jobb, i en jobb jeg stortrives i.
 
Jeg er en dame(jente) på 32 år:) Er gift.. vi har to barn, gutten blir 7 år og jenta blir 5 år til nestemann kommer:)) God aldersforskjell...

Litt tidlig å glede seg ennå...men det gjør jeg:)) Gleder meg til å få mage...kjenne spark:) Gleder meg til å fortelle det til barna...og resten av familen.. Har tenkt å gjøre det rundt juletider:))