Bli kjent tråd ❤️

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Tenker det kunne vært hyggelig :) Skriv det du ønsker (alder, bosted, yrke, sivilstatus, tidligere barn, veien mot positiv test, hobbyer osv)!

❤️❤️❤️
 
Kan starte jeg da :)

23 år gammel med samboer på 26. Vi har prøvd i 2,5 år og dette er et etterlengtet barn etter vårt 4 forsøk med ICSI. Tidligere vært gravid i februar/mars og skulle hatt termin søndag. Lykken var stor da sorgen rundt den dagen ble byttet ut med et egg som ville feste seg! Dette er vårt første barn.

1145C816-E541-4AB6-A2E7-F206AA8681AF.jpeg

Jeg jobber på en barneskole og samboer studerer ennå i tillegg til litt jobbing. Vi leier leilighet og bor rett utenfor Oslo sammen med hunden vår (han på profilbildet). Her tenker vi bo frem til vi nok flytter på oss til Sørlandet om 2 års tid.

Av hobbyer liker jeg å strikke og bruker mye tid på hunden, men lite hundetrening/-sport på han. Ludvig er en selvutnevnt sofagris ❤️
 
27 år ~ gift~ et barn på 8 straks 9 år~ jobber i barnehage~ studerer master i spesialpedagogikk ved siden av~ 3 pp, men dette var den pp som var mest helhjertet prøving, Meen jeg har ønsket barn nr to lenge. Det har liksom ikke passet da jeg var nyutdannet for 1,5 år siden. Trengte å ho fast jobb og litt forskjellig på plass først [emoji4]
 
Last edited:
Står litt i døra eg..er vist gravid igjen, men har tidligare vert innom både Desember2017 og Juni2018, så tør ikkje komme heilt over dørstokken endå..

Foreløpig ser det ut som termin blir 3.august. Rakk ikkje å få mensen att etter SA 6+4 no i oktober, men fekk svak positiv søndag, då var det akkurat 4 veker sidan blødningen startar. "1-2 uker" på digital idag, ca. på IKM.

Mildt sagt bekymra for korleis dette går, men må jo berre prøve å halde motet oppe..synst det bør vere vår tur no..! :smiley-angelic001
 
Jeg er 31 år og har mann og et barn på snart 4 fra før. Dette var pp3, så det gikk raskere denne gangen. (PP8 sist)
Ellers er jeg student :)
 
Hei hei ☺️ 31år, gift og bor på Råholt. Har 2 egne barn og et bonus barn. Nettopp fått positiv test Termin er foreløpig 6 august. Men kjenner at jeg ikke helt klarer å glede meg helt enda.. Redd for hvordan det går de 3 neste mnd Men håper det går bra og at lille kommer i august
 
27 år, gift med en japansk mann, bor i Trøndelag og er hjemmeværende med dattera vår på 16 mnd. Jeg har en funksjonshemming som heter Arthrogryposis, det er en tilstand som går på ledd og muskler og gir feilstilling i ledd og lavere enn normal muskelmasse i armer og ben. Fungerer veldig godt i hverdagen, men de siste ukene har vi jobbet mye med tilpasninger i leiligheten vår for å lette hverdagen min siden jeg jo er hjemme alene med vesla nesten hver dag da gubben jobber og bor på hybel i nabobyen 5 dager i uka.
Hadde en kjemisk i sommer og en SA i uke 7 i oktober. Og fikk to streker 2 uker etterpå. Litt i sjokk for jeg trodde ikke det kunne gå så fort men er overlykkelig!
Jeg syr, hekler og ser serier(spesielt Outlander, Supernatural og Jane the Virgin) på fritiden, altså når vesla har lagt seg ;)
 
Litt om meg: 36 år, Oslo, samboer, 1 barn fra før, hus m/hage, jobber og er veldig spent på hvordan dette går og hvordan dette blir mottatt av minsten i heimen :D Termin 2. august ser det ut til.
 
Hei dere! Jeg er 27 år og testet positivt nå i dag. Kalkulatorene gir meg 1 august som termin, så da er vi tett Seenit! Dette er min aller første graviditet så jeg er utrolig spent og håper virkelig jeg er en av de heldige som får det til på første forsøk!

Jeg har samboer og vi jar kjøpt leilighet vi flytter inn i i januar, vi bor i Oslo! Jeg er utdannet spesialpedagog og jobber på barneskole. Jeg liker å lese, se serier og lage mat. Er en liten hobbykokk!

Håper å bli kjent med alle dere :)
 
27 år, gift, ingen barn fra før. Termin 2 August. Testet positivt allerede kvelden 8DPO. Vårt fjerde forsøk, hadde kjemisk på forrige syklus så litt avventende positiv. Men med sterkere tester for hver dag og høy HCG på blodprøve på dag 14 håper jeg dette går veien. Tatt nye blodprøve i dag og venter på svar på den. Jobber i psykiatrien, utdannet vernepleier. Hmm, vanskelig å skrive noe om seg selv..

Gleder meg til ultralyd om noen uker (ville ta tidlig selv).

Er 4 + 2 i dag og 12 dager til sjansen for SA halveres :)
 
32 år gammel, gift og har fra før en gutt på 11 mnd og hund på 5 år.
Bur like ved Atlanterhavsveien i Møre og Romsdal. Jobber som ringevikar i kiwi og mine hobbyer er håndarbeid(strikking og hekling) og baking.

Vi brukte ca 1 1/2 år på å lage første barnet at vi ble rett og slett overrasket over at det kun tok 2-3 mnd fra spiral uttak til spira satt.
 
Hei alle sammen [emoji2]

24 år - Østfold - forlovet - 2 bulldoger - elsker friluft

Jeg testet positivt denne uka. Dette er første gang for meg, og jeg er kjempe glad. Masse tanker i hodet [emoji56] Vil gjerne snakke med noen som går gjennom det samme.
 
27 år - bor i Rogaland. Er forlovet. Har to barn fra før og er nå gravid med termin 8.august 2018 :)

Jobber som lærer på en barneskole.
 
Hei alle sammen [emoji2]

24 år - Østfold - forlovet - 2 bulldoger - elsker friluft

Jeg testet positivt denne uka. Dette er første gang for meg, og jeg er kjempe glad. Masse tanker i hodet [emoji56] Vil gjerne snakke med noen som går gjennom det samme.


Det er første for meg også. Blir gjerne kjent med en i samme situasjon! :)
 
25 år og to barn! En på 6 år og en på 6 mnd. Så nr 2 og 3 blir det 14-15 mnd mellom..

Bebis er planlagt men jeg forventet overhodet ikke at vi skulle bli gravid på første forsøk :D Foreløbig termin er 29 juli, men jeg er overbevist om at det blir et august barn så jeg holder et bein innenfor både her og i juli gruppa :p

Vi er forlovet og flytter snart til Mysen!
 
Jeg er 28 år og har verdens beste samboer. Vi bor på en nydelig gård sammen med våre to hunder.
Den store interessen for oss begge er jakt og friluftsliv.

Nå håper vi den etterlengtede babyen kommer, har prøvd i nesten to år. Ble gravid på første ivf i september, men mistet den etter kort tid. Er nå gravid på nytt etter andre ivf runde :Heartred Er derfor utrolig spent nå!! :smiley-angelic001
 
Jeg er 24, samboer 25. Bor i enebolig i Hedmark. Vi har begge full jobb. Mine hobbyer er strikking, hunder, klær og interiør.
Har nylig funnet ut av graviditeten [emoji4][emoji254]
 
Last edited:
33, gift, full jobb begge to, bor på Hedmark, en treåring fra før, og to hunder; yngste er bare liten valp. Hundetrening (jakt og konkurranselydighet) er hobbyen, men jeg liker å trene meg selv også — og alle i familien liker seg i skogen og på fjellet :)
 
Back
Topp