Bleier

Har brukt Libero Newborn, og den lekker veldig fort når han tisser. Libero Touch er bedre sånn sett.

Håper vi får til tøybleiene snart...
 
Nå har jeg prøvd lillegod bleiene, og jeg syns de var litt stive :sorry: syns de var litt vanskelig å få tilpasset rundt lårene :p
 
Vi bruker libero. Har brukt pampers også, men jeg reagerer litt på at de lukter parfyme? Flere som gjør det??
 
Jaa, lurer på om det kan være særlig bra for små stumper...
Jeg må innrømme at jeg aldri merket det da vi brukte de til frøkna, da foretrakk jeg dem fremfor libero pga frøkna hadde så gode lår og syntes de satt best. Men hun reagerte heldigvis ikke på dem da, så :)
 
Vi bruker Libero newborn. Prøvde de vi fikk fra Rema, men han fikk røde prikker på rumpen sin.
 
Vi bruker libero. Har brukt pampers også, men jeg reagerer litt på at de lukter parfyme? Flere som gjør det??

Jeg har hørt at mange synes det men jeg har ikke lagt merke til det selv. Nå reagerer jeg ikke på parfyme, da, så det kan jo være derfor.
 
Hvordan er de prismessig?
Det er jeg ikke sikker på, fikk i kiwi-pakken :) men kanskje andre vet? Jeg skiftet på han og tok på pysj ca kl 22 igår, klokka 23 var pysjen våt, så tydelig at jeg ikke hadde fått den ordentlig på :p gått fint idag da :)
 
Jeg liker ikke rema sine! De er stive, og holder ikke på noen ting! Ble alt for mange lekkasjer!
Litt usikker på om hvem av libero eller pampers jeg liker best[emoji4] brukte kun pampers med førstemann men libero har blitt mye bedre siden da [emoji4]
 
Har åpnet pakken ifra rema, og de var helt Ok, men skikkelig stive synes jeg. Men greit å prøve ut. Blir nok libero for vår del. Helst touch men de er så dyre!
 
Har åpnet pakken ifra rema, og de var helt Ok, men skikkelig stive synes jeg. Men greit å prøve ut. Blir nok libero for vår del. Helst touch men de er så dyre!
REMA bleiene syns jeg blir bedre når de kommer litt opp i str (frøkna bruker str 6), eneste bleiene jeg syns var nokså myke var pampers som vi brukte til frøkna ;) nå bruker vi kun rema bleiene til begge ungene, da begge tåler dem, de er ok i pris og holder på det som skal holdes på:p
 
Tips for de som bruker Touch! Meny har fast 2 for 79kr :)
 
Brukte Pampers til storebror. Synes de var greie, helt til vi bytta. Han fikk da utslett av alle andre typer. Når han hadde prøvd andre bleier en stund ga det seg, og vi brukte da rema fram til han slutta. Har prøvd ulike typer hos lille nå (uten Pampers), og tror jeg er mest fornøyd med libero newborn. Var som AnneS mer fornøyd med rema sine når de ble litt større:)
 
Bruker pampers. Synes de er mykest. Likte også libero touch, men de er jo svindyre...
Har ellers prøvd libero og rema sine.
 
Har prøvd Libero touch, var fornøyd da han brukte 1er. Da vi gikk på 2er, ble formen feil og funka ikke.
Har prøvd de vanlige Libero og der tyter bæsjen, samme med lillego da de er for smale på en eller annen måte så de ikke dekker det de skal.
Har remableiene og de fungerer bra, virker det som.
Bruker til vanlig Pampers, ser mange skriver om de, at de inneholder parfyme, men det er rett og slett de som han ikke tisser gjennom eller bæsjer på siden, så det er det som fungerer. Hadde det vært så ille, så hadde de sikkert ikke fått produsert. :happy:
 
Back
Topp