Bleier

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Hvilke bleier bruker dere? Hva er dere misfornøyd og mindre fornøyd med?
 
Newborn og Touch mest. Fikk en prøvepakke av LilleGo, den funket også :)

Pampers synes jeg lukter parfyme..
 
Var veldig glad i pampers med førstemann.. denne gangen tror jeg at jeg heller til libero touch[emoji4]
 
Vi fikk Pampers i bleiekaka på Babyshoweren og Libero Touch og Rema i gratis-pakkene så vi har og har brukt litt av alt. Jeg synes Libero Touch er så myke og sitter godt på men de koster jo omtrent det dobbelte så vi har ikke bestemt oss for om vi synes det er verdt det enda. Vi bruker opp det vi har, i hvert fall, også bestemmer oss :)
 
Vi bruker for det meste Rema sine. Brukte touch i begynnelsen. Begge fungerte greit, men vi har hatt litt mindre lekkasje med Rema. :)
 
Vi har brukt prematur libero til nå. Har akkurat vært å kjøpt newborn libero og håper vi kan bruke de, fra 62 kr pakken til 17 kr utgjør litt:rolleyes: spesielt når det går så mange bleier hver dag:smiley-angelic006
 
Har prøvd pampers, remableiene, kiwi bleiene, libero touch. Liker best kiwi bleie, så libero touch, rema bleiene funker på dagtid men passe dårlig på lillegutt så har vært noen lekkasjer, Pampers ble han sår av.
 
Fikk pampers i bleiekaken til babyshoweren og de var såå dårlige. Gikk opp i liminga hundre ganger og lekkasjer. Men vi har det sånn i tilfelle. Gikk over til libero newborn og det er mye bedre. Fått noen prøver med libero touch og synes de også er gode. Kommer nok til å holde oss på libero fremover.
 
Er fortsatt litt i testemodus. Har noen gratispakker fortsatt. Men om Remableiene er bra, går vi nok for dem.
 
Vi bruker Libero Touch 1, de funker veldig fint til vår Sønn, han kan gå 3-6 timer mellom skift alt etter hva han har gjort..... Har prøvd "billig" bleiene til Pampers også, men der holder de kun i en time eller noe slikt før det er gjennomvått :(
Har mange andre type bleier fra prøvepakker og bleiekaker liggendes, men han må bli større før vi får prøvd de.
 
Vi har prøvd de tre standard typene, og for oss så har alle vært fine å bruke så langt, så vi bruker Pampers ettersom de er billigst :)
Om det gir noe lekasje senere, så bytter vi nok.
 
Libero touch
 
Vi fikk mange bleier fra rema i bleiekaker, så disse blir brukt :) bruker også rema sine til frøkna, og de holder hele natten (fra 19-09) så vi er fornøyde med dem :)
 
Nå har vi fått testet litt og vi likte ikke Rema i det hele tatt. Dårlig passform, dårlig oppsugingsevne og altfor tynne. Nå handler vi aldri på Rema uansett så det er forsåvidt likegreit. Vi bruker bare Libero nå, og jeg synes faktisk Newborn er like greie som Touch.
 
Nå har vi fått testet litt og vi likte ikke Rema i det hele tatt. Dårlig passform, dårlig oppsugingsevne og altfor tynne. Nå handler vi aldri på Rema uansett så det er forsåvidt likegreit. Vi bruker bare Libero nå, og jeg synes faktisk Newborn er like greie som Touch.
Lurt å teste litt forskjellig ja, babyer er jo så forskjellige i bygningen :happy:
 
Liker newborn og touch. Ikke rema. Disse blir våte med en gang.
Skal prøve lillego nå snart[emoji4]
 
Har vel en av hver pakke liggende, så prøver ennå ut. Har kjøpt Pampers sine, da de var grisebillig på Rema (14kr pakken). Og de har funket bra. Han har blitt litt sår, men usikker på om det er pga bleien eller fordi han bæsjer «hundre» ganger for dagen [emoji23]
 
Back
Topp