Bleier

Petrichor

Elsker forumet
Marslykke 2016
Hvilken str bruker deres i bleier nå og hvilke/hvilket merke bruker dere? Noen av de små som har fått prøve seg på do eller potte enda?
 
Libero touch størrelse 5, up and go [emoji846] prøvde potte for ei stund sidan og hn berre spratt av [emoji28]
 
Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
 
Hu her bruker str 4 i pampers og 4/5 i Libero
 
Vi bruker Libero str 5. Bytter på touch og comfort.
Samme her. Kjøper Rem1000 sine med jevne mellomrom, men angrer alltid [emoji14] Har prøvd Lille Go sine nå, de virker ok, men ingen slår Libero, altså. På natta må vi ha Pampers baby dry, de er de eneste som holder natta gjennom :) Str 5 i alt.
 
Libero comfort er det vel, str 5.
Noen som har testet kiwi sine nye?
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket :)
 
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket :)

Har tenkt jeg må sjekke de ut... Men kjøpte akkurat et lite lass med libero... :p
 
Vi bruker 4'er bleier. Har brukt first price til nå, men tester ut lillego nå. Kommer nok til å gå tilbake til firts price.
 
Ja! Bare siden i går. Kjøpte trusebleiene. Syns de virker greie så langt, men ikke like gode som Libero syns jeg. Hører mange klager over stram lukt av bleiene, det har jeg ikke merket :)
Jeg syns pampers lukter grusomt [emoji85] Men kiwi sine har vi ikke testet! Vi handler ikke så mye på kiwi egentlig
 
Bruker str 4 i både dag- og nattbleiene, men går opp til str 5 i nattbleier så snart de vi har nå er brukt opp :)
 
Bruker str 4 i både dag- og nattbleier her også! Tenker også å gå over til 5 på natta straks!
 
Det syns jeg i starten også, men nå merker jeg det ikke lenger [emoji28]
Haha, man venner seg vel til det kanskje [emoji16] Gubben ble kvalm av lukta, så vi måtte bare bytte til libero.
 
Back
Topp