Bleier

Det har jo veldig med fasongen på ungen å gjøre da... vi startet med libero touch og syntes de lakk når det ble veldig mye og det ble fort for små, bruker nå pampers 1 som er hakket større, men tror jeg må over til en størrelse opp nå. Har Rema sine i strls 2 som jeg tenkte jeg skulle teste.
Og vil jo teste ut Kiwi sine (selv om feedbacken om dårlig lukt er ikke så oppløftende... noen her med erfaring som synes de lukter dårlig?) Tenkte også jeg skulle teste ut coop sine da samboer hadde veldig god erfaring med de fra første kid. :p
Vi liker de nye til kiwi veldig godt,,luktet bare med en gang vi åpnet pakken.
Passer perfekt til vesla akkurat nå ihvertfall [emoji106] lite lekkasjer og ikke merket noe til lukt:)
 
Bruker i hovedsak libero. Pampers er noe forbanna dritt! Nettingen inni bleia satt fast i stumpen på vesla, så måtte bruke olje for og få den løs, pluss at det er så mye lotion og dritt i dem som ikke er bra for huden, så bruker de vi har kun til nøds. Fornøyd med rema sine :) Nå tester vi lillego, og ikke helt sikker på hva jeg syns. De er fryktelig stive og lukter dritt :/ Skal også teste first price og coop etterhvert :) Så libero er helt klart favoritten her, også er det så kjekt med den gule stripa for og sjekke om det har kommet noe i bleia[emoji1]
 
Bruker i hovedsak libero. Pampers er noe forbanna dritt! Nettingen inni bleia satt fast i stumpen på vesla, så måtte bruke olje for og få den løs, pluss at det er så mye lotion og dritt i dem som ikke er bra for huden, så bruker de vi har kun til nøds. Fornøyd med rema sine :) Nå tester vi lillego, og ikke helt sikker på hva jeg syns. De er fryktelig stive og lukter dritt :/ Skal også teste first price og coop etterhvert :) Så libero er helt klart favoritten her, også er det så kjekt med den gule stripa for og sjekke om det har kommet noe i bleia[emoji1]

Den er veldig kjekk den stripa på libero sin bleie:)
 
Vi har brukt litt forskjellig, men foretrekker Libero Touch, den stripen er også ufattelig praktisk. Kan også bruke newborn, men de er litt stivere. Har testet Pampers og de er helt feil i fasongen for snuppa, det lekker uansett. Har også testet Rema1000 sine bleier, men heller ikke de var vi fornlyde med. Det virket bra innledningsvis, men blir rett og slett for mange lekkasjer, så de har feil passform for lillemor. Testet også nylig LilleGo (Kiwi), da prisen per bleie var lett å like og var veldig fornøyd til å begynne med og bestemte meg for å bytte til tross for at bleiene lukter helt forferdelig (jeg synes de lukter krydder). De er tynne og lette og har nesten ikke hatt lekkasjer med de. Men nå som snuppa beveger en del på seg har jeg opplevd at hun nærmest får bleien inn i rompen og når jeg så hun begynte å bli sår pga fukt og at bleien gnager byttet vi tilbake til Libero Touch og vi kommer til å holde oss til det. Sårheten begynner å bli bedre etter bare noen få dager med Libero.
 
Liker libero best prøvd lille go, rema, pampers
 
Rema 1000 bleiene er virkelig drit.. skjønner ikke hvordan de funker for noen??? Alt kommer jo igjennom. Hun tisset EN gang, og var kjempe fuktig bak. Måtte bytte bukse. Nei fysj.. her går det i libero :) skal prøve pampers sine og nå da, så har jeg prøvd alle tre sorter. Men forløpig er libero best :)
 
Med førstemann prøvde vi mange merker, men endte opp med Rema-bleiene. Denne gangen begynte vi med Rema, men byttet over til Pampers og har i grunnen vært fornøyde med det. Tror kanskje det er fordi barna våre har ulik kroppsfasong. (Pampers har også stripe som viser fuktighet.) Skal prøve Kiwi sine når vi går over til størrelse nr 3. :)
 
Har prøvd Kiwi sine bleier nå og er veldig fornøyd med de, faktisk hakket mer enn Rema sine ;)
 
Back
Topp