Bleier

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
For dere som bruker engangsbleier. Hvilke bruker dere? Testet ut noen fra pampers nå i helga(har brukt den minste fra libero), de ble det skikkelig lekkasje på. Tissa seg ut flere ganger. Var en pakke jeg hadde kjøpt på tilbud,og kommer ikke til å kjøpe den igjen. Blir vel å gå over på libero nr 2 nå.
 
Prøvd de nye lillego bleiene nå,de liker vi:) [emoji106]
Ellers er det libero touch vi liker best :)
 
Brukte pampers som vi fikk fra min søster, de lakk med en gang, så bruker libero touch 1 og libero prematur..
 
Rema 1000 bleiene ( fungerte dårlig når mini var under 3 kg). Men suverene nå, (7kg) skal prøve lille go neste gang, om det er hver 4 pakke gratis er det mye å hente økonomisk Fint om noen har erfaringer. Ellers har vi prøvd Pampers, libero + og der meste vi har kommet over.
 
Pampers lukter parfyme syns jeg. Må bruke opp de vi fikk i bleiekaka. Bruker libero touch.
 
Pampers lukter parfyme syns jeg. Må bruke opp de vi fikk i bleiekaka. Bruker libero touch.

Jeg synes de minste pampersbleiene lukter drit:p

Da ser jeg at det ikke bare hos meg de lekker. Har også tenkt å prøve de lillego bleiene. Men er de med på bleiekortet?
 
Vi bruker Rema 1000 sine både til lillesøster og storesøster. Godt fornøyd med de!
 
Vi brukte libero prematur og libero 1. Da de ble små, men libero 2 stort gikk vi over til Pampers 1 som vi bruker nå. Prøvd kiwi sin lille go' idag og den virker og bra [emoji6]
 
Rema 1000, og det har vi brukt til alle tre - både vanlige og trusebleier :)
 
På storesøster har vi brukt first price siste året, og vært fornøyd. Men begynte med de etter fylte ett år.
 
Vi har brukt Libero Newborn 1, gikk nylig over til 2. Er fornøyde med disse. Ikke prøvd noe annet ennå da vi fikk masse bleier av en venninne som hadde kjøpt inn for mye lite til gutten sin
 
Bruker Libero 2. Har også noen pampers fra bleiekaken, men liker ikke de like godt. Kommer vell til å prøve den nye til Kiwi, siden vi stort sett handler der:)
 
Rema 1000 bleiene ( fungerte dårlig når mini var under 3 kg). Men suverene nå, (7kg) skal prøve lille go neste gang, om det er hver 4 pakke gratis er det mye å hente økonomisk Fint om noen har erfaringer. Ellers har vi prøvd Pampers, libero + og der meste vi har kommet over.

Jeg synes de minste pampersbleiene lukter drit:p

Da ser jeg at det ikke bare hos meg de lekker. Har også tenkt å prøve de lillego bleiene. Men er de med på bleiekortet?
Hvis jeg husker riktig så er det libero og pampers som er med på bleieavtalen til kiwi, men er ikke heelt sikker [emoji28][emoji4]
 
Bruker libero, både touch og newborn, og er veldig fornøyd med de. Prøvde rema1000 sine, men de blir vi ikke å bruke igjen, på grunn av lekkasje. De er rett og slett for slappe. Har dog en del pakker på grunn av bleiekake og gratispakker....
 
Det har jo veldig med fasongen på ungen å gjøre da... vi startet med libero touch og syntes de lakk når det ble veldig mye og det ble fort for små, bruker nå pampers 1 som er hakket større, men tror jeg må over til en størrelse opp nå. Har Rema sine i strls 2 som jeg tenkte jeg skulle teste.
Og vil jo teste ut Kiwi sine (selv om feedbacken om dårlig lukt er ikke så oppløftende... noen her med erfaring som synes de lukter dårlig?) Tenkte også jeg skulle teste ut coop sine da samboer hadde veldig god erfaring med de fra første kid. :p
 
Back
Topp