Bleiebøtte - nødvendig?

Jeg syns bleiebøtta var veldig praktisk, spesielt i starten når vi byttet bleier non-stop :) hentet en på barnas hus og kjøpte refiller der også. Hamstret når det var salg, for de posene er ganske dyre :bored:
 
Jeg endte opp med en Rosendahl vase (HAHA[emoji23][emoji23]), som jeg putter bleieposene fra libero oppi..... står rett ved siden av stelleplassen (benk på vaskerom). Når den er full kaster jeg posen i resten bare. Har funka gull her[emoji23][emoji1362]
 
Veldig fornøyd med vår Korbell :) Brukte refillene som fulgte med bøtta til det gikk tomt, nå bruker vi bare vanlige søppelposer (vrengte handleposer) i den. Tømmer bøtta 1-2 ganger i uka nå.
 
Unødvendig. Jeg kjøpte heller en bøtte jeg kunne bruke vanlige poser istedenfor spesial poser. Ubbi bleie bøtte synes jeg er bra og anbefales.
 
Jeg tenker det er unødvendig, kan jo bare gå rett ut i søppeldunken med de når man er ferdig, samtidig sikkert praktiske vist baby er veldig vanskelig en dag, så slipper man å ha en stinkende bleie midt på gulvet liksom
 
Fikk med bleiebøtte når jeg kjøpte vogn, ga den bort. Vi har en treåring som fremdeles bruker bleie, og bare en papirkurv uten lokk på badet. Lukter fint lite.
 
Veldig kjekt å ha, men fotpedal er et must. Anbefaler likevel å ha bæsjebleier i egen pose før det hives i bøtta
 
Jeg endte opp med en Rosendahl vase (HAHA[emoji23][emoji23]), som jeg putter bleieposene fra libero oppi..... står rett ved siden av stelleplassen (benk på vaskerom). Når den er full kaster jeg posen i resten bare. Har funka gull her[emoji23][emoji1362]

Ser det for meg! :p

Vi har begge deler. Bruker pedalbøtta for det meste.
 
Vi fikk den tommy tippee (?) gratis når vi kjøpte vogna. Nå når kasseten som fulgte med er tom tok vi bare ikke ut kassetten så bruker vi bare vanlige plastposer i bøtta [emoji14]
Da slapp vi å kjøpe søppelbøtte. Om bæsjebleia lukter helt forferdelig får man kjøpt poser med parfymelukt. De fra boots apotek kommer i sånn våtserviett-pakke, så vi har den alltid med i stelleveska:)
 
Tenker behovet kommer nok litt ann på hvor man bor. Vi bor i hus og har søppeldunkene kort vei fra badet. Har en litt større søppelbøtte på badet allerede, tenker vi kommer til å bare bruke denne. Om baby ammer så burde det ikke lukte så ikke av bleiene før de får fast føde og da holder det nok å gå ut med søppelbøtten en gang om dagen tenker jeg, kanskje annenhver dag også. Når det starter å lukte litt mer så tenker jeg vi bare kjøpe hundeposer(billigere og like bra som de til baby) og bruker de og er det skikkelig gale tar vi de nok bare rett ut i søppeldunken.

Hadde vi bodd i leilighet som vi gjorde tidligere med søppelbøttene langt unna hadde jeg sikkert ikke klart meg uten en bleiebøtte:)
 
Unødvendig. Etter å ha blitt dritlei av å måtte presse bleiene ned i den hersens bleiebøtta og måtte kjøpe svindyre poser til den så kastet jeg skiten og kjøpte en helt enkel pedalbøtte på Rusta. Er kjempefornøyd!
 
Er glad for at jeg hadde bleiebøtte i starten, fordi da kunne jeg kaste bind oppi der også og lukke lokket og slippe å gå ned alle trappene hele tiden for å ta ut søppelet.. :bag::sorry: Syns det luktet skikkelig ille.. Bæsjebleiene lukter ikke så mye i starten, men skiftet veldig ofte! Nå er hun 7 mnd å kunne fint brukt bare en vanlig søppelbøtte og kun kastet den ene bæsjebleien om dagen rett ut i dunken. Nå er det ikke et ork å gå ut med søppelet lenger heller ;)
 
Bruker ikke, har bare hatt en møtte med vanlig pose i. Bor u 2 etasje og langt unna søppeldunken, men går med spøla 1 gang om dagen som oftes. Ikke noe problem :) tømte ikke bleiene så ofte de første 4 mnd da det bare var morsmelk :)
 
Tror vi blir å gå for bleiebøtte, bor i leilighetsbhgg i 2. etg og må gå rundt halve bygget for å komme til søpla... Er mao ikke aktuelt med flere turer ut for dagen :rolleyes:

Hvilken anbefales for å unngå lukt? Leiligheta er bsre på 68kvm, så stygg lukt spres fort!

Vi brukte bare hundeposer til bæsjebleiene. La de i gangen å tok de med når vi skulle ut. Men vi gikk forbi søppelhuset når gikk ut fra leiligheten. Det skal mye til før hundeposene lukter så er et godt alternativ hvis du ikke vil ha beleiebøtte
 
Brukte det med eldste og syntes det var kjekt, men etterhvert som bleiene ble større og tok mer plass følte jeg vi måtte bytte hele tiden og ble dyrt med poser.
Nå har jeg kjøpt ny pedalbøtte på jysk til 149 kr, og den fungerer supert :D
 
Jeg har likt bleiebøttene! Men er ganske dyrt for de refillposene, da!
 
Vi blir å kjøpe bleiebøtte denne gangen. Mest fordi vi har en hund som liker å spise alt og pedalbøtte åpner hunden lett. Har planer om å kjøpe Ubbi bleiebøtten siden den ikke trenger dyre spesialposer.
 
Hentet ut gratisbøtta med førstemann, og brukte til vi var tom for poser. Så kastet vi bøtta. Utrolig dyrt for de refillposene.
Nå bruker vi vanlige søppelposer som henger på en krok ved stelleplassen. Pedalbøtte er jo også tusen ganger bedre enn bleiebøtta.
 
Back
Topp