Bleieanbefaling?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Hvilke bleie anbefaler du? Bruker nyfødt nr 1.
 
Bruker libero sin newborn 2 :) brukte bare libero på første mann, så blir å bruke det på lillebror også :)
 
Med størrelse 1 har du kun to valg. Libero eller Pampers. Da anbefaler jeg libero da Pampers ikke er svanemerket. :) Av billigbleiene liker jeg best coop anglamark, men de starter først på 3 så ikke aktuelt på ei stund. Bruker stort sett de til storesøster. :)
 
Jeg har ikke prøvd så mange, men liker godt Libero touch. De er myke og sitter godt på. Prøvde Pampers fordi de er mye billigere, men jeg synes de lukter rart! Virker som de er parfymert med en rar lukt!
 
Jeg har ikke prøvd så mange, men liker godt Libero touch. De er myke og sitter godt på. Prøvde Pampers fordi de er mye billigere, men jeg synes de lukter rart! Virker som de er parfymert med en rar lukt!
Pampers inneholder mineraloljer, det gir nok litt lukt.
 
Libero touch nr 1 foreløpig. Men bruker rema1000 bleiene og coop sine på 2-åringen [emoji4] Pampers tålte ikke førstemann, fikk hissig utslett så det merket bruker vi ALDRI igjen [emoji15]
 
Brukte libero touch lenge, men pga prisen har vi nå gått over til newborn 2. Men hun må snart over på 3'er bleier og de selger ikke newborn 3 på butikken vår bare libero comfort.

Har forsøkt rema 1000 sine 2'er bleier, men likte dem absolutt ikke, ble vått igjennom. Prøver ut coop sine bleier nå. De er ok til dagtid da vesla bæsjer mye og skiftes på ofte, men favoritten er fortsatt libero.
 
Våre favoritter er libero newborn 2 og kiwi sine lillego [emoji4] rema1000 sine har lekket, så ble mye klesskift [emoji85]
 
Libero her.
Rema sine hadde rett og slett ikke nok oppsugningsevne. Lillego nr.2 funket veldig bra, men da vi måtte over på 3, kom bæsjen langt opp etter ryggen! Så kun libero nå... Har ikke prøvd rema sine i nr.3 da.
Pampers er noe dritt! Fikk utslett med en gang av de. Var mannen som kjøpte de ved en feil.
De andre merkene finner jeg ikke.
Bruker litt tøybleier og, når vi er hjemme. Har ikke blitt helt trygge på de enda :bored:
 
På nr 1 brukte vi Libero og Pampers. Så ingen forskjell bortsett fra prisen. Nå bruker vi nr. 2 og da går vi for Libero og Kiwi sin Lillego. Kiwi sine liker jeg best da de er høyere i livet og virker større, selv om det også er nr. 2.
 
Har brukt Libero Newborn nr 1 og 2 til nå og er veldig fornøyd
 
Nylig prøvd lillego til kiwi str 3. Er superfornøyd. Jentungen har mange fulle bæsjebleier daglig, hatt lekkasjer flere ganger i uken med andre merker. Opplever sjeldnere lekkasjer med lillego, og den suger opp urinen godt. Så her skal vi bytte til dem. ( må nesten det så hyppige bleieskift vi har, eller blir vi fattige)
 
Synes så mange av bleiene er så brede at jenta vår som er smal og lang ser ut som hun har pute på. Lillego har jeg ikke prøvd siden vi sjelden handler på kiwi men Pampers funker best her
 
Synes så mange av bleiene er så brede at jenta vår som er smal og lang ser ut som hun har pute på. Lillego har jeg ikke prøvd siden vi sjelden handler på kiwi men Pampers funker best her
Lillego har litt mer samme passform som Pampers er min erfaring, men det er i str 4 til storesøster da. Hadde samme problem på storesøster og lillesøster er på vei inn i samme tralten.
 
Nylig prøvd lillego til kiwi str 3. Er superfornøyd. Jentungen har mange fulle bæsjebleier daglig, hatt lekkasjer flere ganger i uken med andre merker. Opplever sjeldnere lekkasjer med lillego, og den suger opp urinen godt. Så her skal vi bytte til dem. ( må nesten det så hyppige bleieskift vi har, eller blir vi fattige)
Her har vi allerede gått over til nr 3. Har hittil prøvd Rema, Libero og Lillego. Egentlig fornøyd med alle :)
 
Her har vi allerede gått over til nr 3. Har hittil prøvd Rema, Libero og Lillego. Egentlig fornøyd med alle :)
Lenge siden vi begynte med nr 3, men har brukt libero comfort 3 og coop sine nr 3. Handler sjeldent på kiwi, derfor nylig.
Likte ikke Rema str 2, har ikke prøvd str 3.
 
Gleder meg til vi er oppe i str 3, da blir det favorittbleien coop anglamark :)
 
Back
Topp