Black Friday

Fregnefanten

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Sommerfuglene
Har dere noe dere skal handle idag? [emoji4]

Tenkte å tipse om at de har elektrisk brystpumpe på tilbud på lekmer.no [emoji4]
 
Ønsker Bogaboo Donkey og Stokke Home vugge, ingen av delene kommer for salg[emoji31] men må nok ut å ta en titt selvom[emoji28]
 
Jeg kjøpte Easygrow vognpose i dag. 30 prosent på Babyshop. Og så har jeg kjøpt noen bittesmå ullbodyer. Vet ikke om man trenger det i april (?), men de var så søte at vi greide ikke la være :).
 
Hadde tenkt å kjøpe lammeskinn, men den var ikke på tilbud på barnas hus. Den kommer visst på kampanje i morgen da. Ellers har jeg kjøpt et par julegaver.

Også har jeg kjøpt masse garn :)
 
Last edited:
Jeg kjøpte Easygrow vognpose i dag. 30 prosent på Babyshop. Og så har jeg kjøpt noen bittesmå ullbodyer. Vet ikke om man trenger det i april (?), men de var så søte at vi greide ikke la være :).
Ull er gull uansett[emoji4] Dessuten veldig gunstig da kroppen ikke blir kald om babyen skulle svette[emoji106]
 
Hadde tenkt å kjøpe lammeskinn, men den var ikke på tilbud på barnas hus. Den kommer visst på kampanje i morgen da. Ellers har jeg kjøpt et par julegaver.

Også har jeg kjøpt masse garn :)

Garn, ja! Det hadde jeg glemt å sette på listen min. Takk for påminnelsen :).
 
Har kjøpt voksi urban, ergobaby, yttertøy for gravide, julegaver og masse annet smått til knøttet på nettet[emoji389][emoji389][emoji389]
 
Har kjøpt voksi urban, ergobaby, yttertøy for gravide, julegaver og masse annet smått til knøttet på nettet[emoji389][emoji389][emoji389]

Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?

Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..
 
Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?

Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..
jeg har ergobaby original og en eldre babybjørn. babybjørn er helt forferdelig syns jeg, og barnet henger i skrittet. Aner ikke om de nye modellene er bedre, men de selene har ikke vært kjent for å være ergonomiske.

Har vært kjempefornøyd med ergobabyen etter spedbarnstiden. Litt småkronglete med spenna bak på ryggen, men syns ikke det er noe problem å få lukket den.
Også sitter barnet mye bedre i den :)

Til nyfødt syns jeg det har fungert best med elastisk sjal. Tenkte jeg skulle prøve ringslynge denne gangen, da det er litt raskere å ta på ved småturer :)
 
Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?

Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..

Babybjørn er ikke ergonomisk riktig og barnet får ikke riktig stilling i hoftene og de henger der i stede for å få støtte. Uheldig at veldig mange som jobber i barnebutikker anbefaler de, de har rett og slett ikke peiling. Meld deg inn i Norsk bæregruppe på facebook, der får du MYYE tips til bæring av nyfødt og videre etter som de vokser :):smug:
 
Har kjøpt voksi urban, ergobaby, yttertøy for gravide, julegaver og masse annet smått til knøttet på nettet[emoji389][emoji389][emoji389]

Hvor har du funnet yttertøy til gravide på tilbud? Leiter febrilsk etter vinterjakke, men stort sett bare hm eller dyre butikker som har, virker det som. Hm-jakkene passer ikke fasongen min (høy og normal midje). Vil helst slippe å punge ut med langt over 1000 kr når den skal brukes noen få måneder... Har allerede et bomkjøp fra nettet og det er så mye styr med retur osv, syns jeg.
 
Har du erfaring med Ergobaby? Jeg vurderer å kjøpe, men samboeren min er veldig negativ til at selen lukkes bak. Er det vrient å få til?

Da vi var i butikken og kikket anbefalte han som jobbet der BabyBjörn. Den lukkes foran, men jeg synes det virket som om hodet til babyen ble litt "skvist" i selen..

Ser ut som du har fått bedre svar fra de andre ovenfor enn det jeg kunne gitt da dette er helt nytt for meg. Har dog venner som har anbefalt oss ergobaby og lest oss opp om produktet før vi kjøpte ergobaby 360 med spedbarnsdel. Kan hende nye modellen omni er hakket bedre:)
 
Hvor har du funnet yttertøy til gravide på tilbud? Leiter febrilsk etter vinterjakke, men stort sett bare hm eller dyre butikker som har, virker det som. Hm-jakkene passer ikke fasongen min (høy og normal midje). Vil helst slippe å punge ut med langt over 1000 kr når den skal brukes noen få måneder... Har allerede et bomkjøp fra nettet og det er så mye styr med retur osv, syns jeg.

Stormberg er de eneste som har turklær for gravide. Erfaringsmessig synes jeg ikke kvaliteten er så god, og klærne er egentlig store/lange i str for meg. Men som du sier skal de jo bare brukes i noen mnd. Gravidklærne kan kun bestilles på nettet, men man kan returnere i butikk hvis det skulle bli aktuelt:)
 
Babybjørn er ikke ergonomisk riktig og barnet får ikke riktig stilling i hoftene og de henger der i stede for å få støtte. Uheldig at veldig mange som jobber i barnebutikker anbefaler de, de har rett og slett ikke peiling. Meld deg inn i Norsk bæregruppe på facebook, der får du MYYE tips til bæring av nyfødt og videre etter som de vokser :):smug:

Takk for tips, skal melde meg inn der. Jeg hadde også lest mye om at Babybjörn ikke var ergonomisk riktig, og ønsket derfor Ergobaby. Men mannen som jobbet der sa at det er noe som henger igjen fra gammelt av og at BB nå har en ny modell som er ergonomisk bra. Han sa også at disse "Best i test"-seierne til Ergobaby var gamle, og at det liksom henger igjen en antakelse om at de er best...
 
Hvor har du funnet yttertøy til gravide på tilbud? Leiter febrilsk etter vinterjakke, men stort sett bare hm eller dyre butikker som har, virker det som. Hm-jakkene passer ikke fasongen min (høy og normal midje). Vil helst slippe å punge ut med langt over 1000 kr når den skal brukes noen få måneder... Har allerede et bomkjøp fra nettet og det er så mye styr med retur osv, syns jeg.

Jeg kjøpte en jakke fra Only i XL og den funker perfekt nå som jeg er gravid. Den har tråder man kan stramme slik at den passer det "stadiet" man er på nå. Jeg er spent på om den holder helt ut, da! :)
 
Da fikk jeg kjøpt lammeskinn og. Hang et igjen når jeg var innom..
 
Back
Topp