Blør

Det er besyndelig hvordan man særlig i etterkant skjønner at kroppen har ant uråd en god stund allerede før man mister. Jeg husker jeg ble superbekymret og drømte om døde babyer midt i uke ti, men blåste det bort som et mareritt. Sannsynligvis var det omtrent da bittelille døde. Bra du ordner opp på egenhånd. Stor klem til deg. Heldigvis er sjansen liten for at du trenger å oppleve dette flere ganger!

Huff så vondt, du har kanskje sterk intuisjon? Min stemmer dessverre alt for ofte[emoji15] Syns det drøyer veldig, men har økt på med smerter og beklager detaljer blod o.l. de to siste dagene. Håper dette var min siste abort ja..
 
Sender deg en klem [emoji173][emoji173] er så vondt å miste, håper spiren din sitter snart og sitter hele veien [emoji173]
 
Sender deg en klem [emoji173][emoji173] er så vondt å miste, håper spiren din sitter snart og sitter hele veien [emoji173]

Ja, tenker på de som har mistet mange ganger. Det må være så vanskelig[emoji17] Håper syklusen kommer seg raskt, og at vi får til å lage en ny snart[emoji173]️ Takk for omtanken og lykke til med din graviditet[emoji173]️
 
[emoji173] vondt, trist og klem fra meg, jeg har fått samme følelsen i kroppen som du hadde tror jeg. Det var ett eller annet som skjedde forrige helg i livmora og etter dette har jeg bare ventet på blødninger. Livmora virker mindre, kroppen virker å sakte gå tilbake i en ikke gravid tilstand.
Jeg hadde ringt lege og fått hjelp før helgen hadde jeg vært deg.
Jeg venter til ul på mandag siden jeg ikke blør.
 
[emoji173] vondt, trist og klem fra meg, jeg har fått samme følelsen i kroppen som du hadde tror jeg. Det var ett eller annet som skjedde forrige helg i livmora og etter dette har jeg bare ventet på blødninger. Livmora virker mindre, kroppen virker å sakte gå tilbake i en ikke gravid tilstand.
Jeg hadde ringt lege og fått hjelp før helgen hadde jeg vært deg.
Jeg venter til ul på mandag siden jeg ikke blør.

Hvor langt på vei er du da? Kan det være at kroppen begynner å stabilisere seg litt? Jeg mener å huske at etter uke 9-10 har formen og graviditetssymptomene forsvunnet litt. Så er det jo vanlig med alle disse bekymringene selv om alt er bra med den lille. Kanskje det er en måte å beskytte seg selv litt på? At man prøver å unngå for store forhåpninger? Her går det sakte syns jeg.. Har blød mye fra onsdag, men det roer seg ikke. Av og på med magesmerter. Har to små og passe på så rekker liksom ikke å ha så mye følelser rundt det hele akkurat nå. To forkjøla barn og forkjøla selv hjelper ikke akkurat på .. For en grusom uke[emoji17]
 
Hvor langt på vei er du da? Kan det være at kroppen begynner å stabilisere seg litt? Jeg mener å huske at etter uke 9-10 har formen og graviditetssymptomene forsvunnet litt. Så er det jo vanlig med alle disse bekymringene selv om alt er bra med den lille. Kanskje det er en måte å beskytte seg selv litt på? At man prøver å unngå for store forhåpninger? Her går det sakte syns jeg.. Har blød mye fra onsdag, men det roer seg ikke. Av og på med magesmerter. Har to små og passe på så rekker liksom ikke å ha så mye følelser rundt det hele akkurat nå. To forkjøla barn og forkjøla selv hjelper ikke akkurat på .. For en grusom uke[emoji17]

[emoji173] [emoji173] [emoji173] håper du får litt tid til å samle deg selv og pleie deg i helga.
Det kan være som du sier at ting har stabilisert seg, og er enig om at det kan være en måte for meg å distansere meg fra forhåpninger til ul. Jeg er 8+5.
Men du skulle vært med lege, siden blødningene ikke roer seg.
 
Her går det sakte syns jeg.. Har blød mye fra onsdag, men det roer seg ikke. Av og på med magesmerter. Har to små og passe på så rekker liksom ikke å ha så mye følelser rundt det hele akkurat nå. To forkjøla barn og forkjøla selv hjelper ikke akkurat på .. For en grusom uke[emoji17]

Hei!
Det er så fælt å miste :Heartred

Jeg har nettopp sluttet å blø etter ca tre uker med blødninger i forbindelse med ma'en jeg opplevde. Nå begynner det heldigvis å stabilisere seg med humøret mitt, det har vært tre tunge uker og som med deg har jeg to små barn å passe på oppi det hele. Det er ikke så lett å skru av følelsene som raser og å skulle være "på" og tilgjengelig for de små på ett og tre år, når man egentlig har nok med seg selv
Jeg håper du slipper å gå på denne måten lenge!

Måtte redigere litt
 
Hei!
Det er så fælt å miste :Heartred

Jeg har nettopp sluttet å blø etter ca tre uker med blødninger i forbindelse med ma'en jeg opplevde. Nå begynner det heldigvis å stabilisere seg med humøret mitt, det har vært tre tunge uker og som med deg har jeg to små barn å passe på oppi det hele. Det er ikke så lett å skru av følelsene som raser og å skulle være "på" og tilgjengelig for de små på ett og tre år, når man egentlig har nok med seg selv
Jeg håper du slipper å gå på denne måten lenge!

Måtte redigere litt

Hei! Takk for at du deler [emoji173]️ Håper det går bedre med deg nå? Det har vært noen tøffe uker og denne uka toppet det seg virkelig [emoji17] Nå syns jeg det er litt bedre, men er veldig mye lei meg. Tenker på alt som ikke ble. Men jeg er heldig tross alt, 2 nydelig små som gjør det enklere å komme seg gjennom disse vanskelige dagene! Har en time til ul på tirsdag, da får vi se om alt ser bra ut.
 
Back
Topp