Blødninger etter SA? TW

Kleinstemning

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Jeg står midt i en SA nå (uke 5+4). Blødde en del koagler første dagen og litt andre dagen, men jeg har veldig lett blødning nå. Typ ingenting i bind (2 dråper), og det kommer ikke alltid noe i toalettskålen, kun litt på papiret. Som en mens som nærmer seg slutten.

Hvor mye blødde dere under en SA? Jeg minns at jeg blødde mye mer enn dette sist. Har ingen infeksjonstegn. Kan kroppen ha ryddet opp så fort? Har ikke bedt om hcg hos fastlege, og det kommer jeg nok heller ikke til å gjøre. Alle graviditetstegn er borte, og jeg er ikke i tvil om at det er en SA.
 
Jeg hadde en SA for noen uker siden. Var 6+1 når det satte igang, men var sikker på at det gikk den veien allerede fra 5+2. Jeg blødde som en vanlig menstruasjon. Den ene dagen var en smule kraftigere. Men blødningene gikk veldig raskt over.
 
Kanskje kroppen fikk ut alt ganske kjapt?

Jeg har hatt mer blødninger når jeg var lenger på vei. Da jeg mistet i uke 5, så var det som en menstruasjon. Et par timer med ekstra smerte, så var det gjort
 
Ja, jeg tenker også at kroppen bare ryddet opp i ting selv veldig raskt denne gangen. Men alltid kjekt å høre andres opplevelser til sammenligning.
Da er det bare å vente til blødningene stopper, så vi kan prøve igjen :Heartred
 
Jeg mistet i SA 5+1. Hadde kraftig smerte (vurderte legevakta), våknet på natten, gikk på do og blødde. Blødde litt dagen etter på, men ikke noe mer blødning enn det før mensen kom 2,5 uker etter.

Da jeg hadde MA (embryoet dødt uke 6, mistanke 7+2, konstantert uke 9) blødde og spottet jeg i ca. 5-6 uker etter medisinske aborten.

Klem sendes :Heartred
 
Mistet i 5+4 i sommer, var som en vanlig menstruasjon, bare at jeg spottet et par dager i forkant, noe jeg ikke pleier. Lite smerter. Hadde jeg ikke desperat prøvd å bli gravid og hatt kontroll på syklus hadde jeg ikke skjønt at det var sa en gang.
 
Back
Topp