Blødninger etter MA

Plipp

Andre møte med forumet
Jeg hadde dessverre en MA i mars, og blødde i ca tre uker etter Cytotec. Så var det pause en uke, og plutselig en ny blødning (trolig mens) som varte i omtrent to uker med en god del mer blod enn jeg pleier å ha ved menstruasjon. Ble nylig ferdig med denne slitsomt lange menstruasjonen, og etter kanskje en uke uten blod har jeg jammen meg begynt å spotte litt igjen. Begynner å bli temmelig lei av å blø, så må bare høre om noen har liknende erfaringer? Sekretæren hos fastlegen mente det var normalt at det var sånn, men usikker på hvor mye hun egentlig kunne om temaet.

Tok en test ca 5 uker etter cytotec som var negativ, så alt bør vel være ute? Skal sies at jeg glemte å teste med første morgenurin, men fikk ut litt mer rett etterpå uten å drikke noe, så skal vel ha vært rimelig konsentrert.
 
Jeg hadde dessverre en MA i mars, og blødde i ca tre uker etter Cytotec. Så var det pause en uke, og plutselig en ny blødning (trolig mens) som varte i omtrent to uker med en god del mer blod enn jeg pleier å ha ved menstruasjon. Ble nylig ferdig med denne slitsomt lange menstruasjonen, og etter kanskje en uke uten blod har jeg jammen meg begynt å spotte litt igjen. Begynner å bli temmelig lei av å blø, så må bare høre om noen har liknende erfaringer? Sekretæren hos fastlegen mente det var normalt at det var sånn, men usikker på hvor mye hun egentlig kunne om temaet.

Tok en test ca 5 uker etter cytotec som var negativ, så alt bør vel være ute? Skal sies at jeg glemte å teste med første morgenurin, men fikk ut litt mer rett etterpå uten å drikke noe, så skal vel ha vært rimelig konsentrert.

Trist å høre om MA :( Det er dessverre vanlig med litt surr i syklusen og mellomblødninger/ spotting etter en MA, og når testen var negativ er det nok ikke fare for rester heller.
Håper ting kommer litt på stell igjen snart. [emoji173]️
 
Trist du har opplevd en MA. :( Sender deg en god klem. :Heartred
 
Trist å høre om din ma. Jeg blødde ca 1 måned etter første ma.. så noen mellomblødninger..og spotting.. før tr til slutt kom. :/
 
Har opplevd omtrent det samme etter min SA(fikk forresten også cytotec). Blødde først normalt i en ukes tid etter SA. Så var det omtrent en måneds pause hvor jeg var blødningsfri. G-test var negativ og jeg hadde ingen rester(dette fikk jeg undersøkt i forbindelse med SA). Så begynte jeg å spotte, og dette hold på i nesten ni(!) uker i strekk. Av og på. Veldig irriterende. Det er nokså normalt og skyldes antageligvis ubalanse mellom hormonene. Etter at spottingen sluttet fikk jeg EL kun en uke etterpå, og påfølgende mens to uker etter det igjen. Så det rettet seg til slutt av seg selv.
Håper ikke det vedvarer så lenge for deg. Lykke til:)
 
Back
Topp