"Blødning"

Silje1982

Forumet er livet
Hei jenter
 
Jeg vet at jeg ikke hører til her, men jeg holder meg mye her alikevel[:)] Så jeg tenkte å høre med dere alikevel.
 
Sist svangerskap slet jeg med blødninger. Eller det vil si at det var ikke masse ferskt blod. Det var sånn lyserødt eller brunt. Vet ikke helt hva farge det var. Uansett. Slik hadde jeg det frem til uke 9 og da var jeg på ultralyd og alt så bra ut. Det var borte en stund, men begynte i midten av svangerskapet igjen. Så jeg var ut og inn av legevakt og føden. Skikkelig irriterende. Problemet er bare det at jeg har begynt med det igjen[:(] Jeg fikk positiv test da jeg trodde at jeg hadde TR. Så det var jo slike blødninger da. Det hadde jeg i en uke akkurat som jeg hadde TR og så stoppet det. Nå i dag har det begynt igjen[:'(] Det er ikke ferskt og jeg har heller ikke vondt. Det kommer ikke ut mye heller. Hva bør jeg gjøre?
 
bestille time hos gyn for ultralyd snarest.... det hadde jeg gjort ihvertfall.
 
Ja, men er det vits så tidlig? Jeg vet ikke hvordan det der fungerer jeg. For jeg tenker siden hjertet ikke har begynt å slå og sånn enda. Uff, jeg visste at jeg kom til å få et likt svangerskap som sist[:'(]
 
Takk Auliana[:)] Kjekt at jeg fant noen som hadde det likt som meg[:)] Jeg ringte fastlegen min nå. De på legekontoret sa det at det er ikke så mye jeg kan gjøre fra eller til nå så tidlig og det er jo sant. Men jeg trenger vel ikke være så bekymret? Tenker på siden jeg hadde det likt sist gang også?
 
Takk Auliana[:)] Du svarte akkurat slik jeg ønsket[:)][:)] Jeg vet at det er en grunn til at jeg mister hvis jeg mister så jeg får heller bare nyte svangerskapet og tenke at det er likt som sist gang[:)] Jeg har legetime 11. februar og da er jeg cirka 7 uker på vei og da hører jeg med legen min hvordan vi skal gjøre det og da håper jeg at jeg får henvisning til gynekolog dette svangerskapet. Fikk du ekstra oppfølging sist du var gravid pga blødning tullet?
 
Takk for svar[:)] Men jeg kommer til å vente siden jeg hadde det slik sist også. Jeg hadde nok stresset litt mer hvis dette var første gang og da hadde jeg vel allerede vært hos legen for å få sjekket meg, men jeg kjenner at dette er likt som sist gang så jeg prøver å holde meg rolig og ta det som det kommer. Jeg er ganske sikker på at spiren min er frisk og sterk[:)][:)][:)] Jeg har legetime 11. februar og da er jeg cirka 7 uker på vei. Da kan jeg nok bli henvist videre til indre ultralyd hvis det er mistanke om noe er galt.
 
Back
Topp