Blødning uke 7, noen med erfaringer å dele?

Bkno0131972

Flørter med forumet
Jeg er i uke 7, og begynte plutselig å blø friskt blod. Mye, sånn at det renner når jeg sitter på do.

Foreløpig ingen smerter, fremdeles vonde pupper og uggen/tidvis kvalm.

Men med så mye blod har jeg selvsagt null håp :sorry:

Kan noen dele sine erfaringer med blødninger rundt uke 7? Hvordan forløp deg seg vidre med blødning, smerter etc? Gikk det bra eller var det spontanabort?

I min første graviditet blødde jeg myyye fra uke 8 ca, stoppet ikke før uke 12-13. Men det gikk helt fint. Likevel har jeg null håp når det starter å blø :(
 
Mange som blør uten at man vet årsaken! Har du mulighet til å bestille TUL hos spesialist/gynekolog? ❤️
 
Har dessverre endt i SA 3 ganger for meg, ved friske blødninger.
Om du er i uke 7, kan du fint bestille deg time til privat UL for å se om det er liv.

Masse lykke til :Heartred
 
Jeg begynte å spotte rosa i uke 5 som gikk over i brunt som i gammelt blod. Var et par ganger det rant ned i do hvor det var mørkerødt, så spottet brunt igjen i flere dager. Hadde tidlig ul 6+4 pga ivf og da viste det seg at det var et hematom i livmoren som blødde litt. Alt var bra med baby :Heartpink Blødde et par dager etter det. Nå har det stoppet. Er nå 7+5, men har ny privat ul om 9 dager bare for å se at den utvikler seg og at hjertet fortsatt slår. Er veldig stressende dette her. Føler man lever i limbo..:dead:

Har du hatt noen ul enda?
 
Takk for svar dere!

Jeg har ikke vært på UL enda. Fastlegen skulle henvise meg videre, men det kan jo fort gå en uke eller to før jeg får time da.

Men i dag har jeg blødd mye. Ingen smerter men med så mye friskt blod kan det umulig ha gått bra :(
Gikk det bra? ❤️
 
Opplevde mye blod i uke 6 mellom nr. 1 og 2 - det viste seg å være EXU. Hadde en del smerter dagen før, men ingen smerter under selve blødningen eller dagene etter.
 
Mistet i uke 10. ingen smerter men fryktelig mye blod. Tok en g.test og den var så tydelig negativ en uke etter blødningen. Håper for din del at det ikke er noe farlig :Heartred
Tenker på deg.
 
Back
Topp