Blødning etter samleie

Puddingen

Forelsket i forumet
For noen dager siden begynte jeg å blø etter samleie. Jeg fikk panikk der og da. Rent og friskt blod, bare når jeg tørket meg etterpå og noen dråper i do. Hadde ingen smerter eller blødninger de neste dagene og føler nå at alt er som det var.

Flere som har opplevd dette?
Selv har jeg troen på at vi bare lagde en rift innvendig, jeg var ikke særlig fuktig når vi starta [emoji39]
 
Jeg tør ikke ha sex ennå, for jeg vet at jeg kommer til å blø etterpå og det orker jeg ikke! [emoji85][emoji87] ikke er lysten særlig sterk heller med denne konstante kvalmen [emoji33]
 
Jeg har også opplevd det. Men ikke bekymret meg over det. :)
 
For noen dager siden begynte jeg å blø etter samleie. Jeg fikk panikk der og da. Rent og friskt blod, bare når jeg tørket meg etterpå og noen dråper i do. Hadde ingen smerter eller blødninger de neste dagene og føler nå at alt er som det var.

Flere som har opplevd dette?
Selv har jeg troen på at vi bare lagde en rift innvendig, jeg var ikke særlig fuktig når vi starta [emoji39]
Sniker: slimhinnene er ekstra skjøre under svangerskapet, og det er ikke uvanlig at man kan begynne å blø litt. Jeg hadde en større blødning med sammentrekninger av samme grunn i uke 29, og var redd jeg gikk i fødsel, men viste seg at jeg hadde en infeksjon i skjeden som provoserte. Slike ting kan og være med å krølle til litt [emoji4]
 
Det er helt vanlig [emoji4]
 
Har ikke hatt blødninger i skjeden da men slimhinnene i nesa mi tåler ingenting [emoji85]
Teit at de skal være så skjøre under svangerskapet, bidrar jo bare til unødig stress [emoji21]
 
Har opplevd det samme. Sjekka litt på nettet og hadde ikke smerter. Blødninga gikk over kjapt så jeg valgte å ikke gjøre noe med det. Hadde det fortsatt å blø hadde jeg ringt legen. Var på tul ikke lenge etterpå pg der var det fullt liv.
 
Har opplevd det samme. Sjekka litt på nettet og hadde ikke smerter. Blødninga gikk over kjapt så jeg valgte å ikke gjøre noe med det. Hadde det fortsatt å blø hadde jeg ringt legen. Var på tul ikke lenge etterpå pg der var det fullt liv.
Så kjekt [emoji4] jeg skal på TUL igjen neste uke, da er jeg 12 uker [emoji4][emoji4]
 
Jeg blør også litt etter samleie. Var og tok celleprøve hos legen for ikke så lenge siden, og hun sa at jeg var en sånn en som blødde lett. Så jeg er ikke bekymra, blør ikke ellers.
 
Jeg blør også ofte etter sex, men det gjorde jeg før jeg ble gravid også. Er nok også bare en slik som blør lett, må ha bind med meg når jeg tar celleprøve feks. Antar det går helt fint, men gikk glipp av festeblødningen fordi jeg er så vandt med å blø litt ;p
 
Back
Topp