Blødning etter SA,noen?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Har aldri opplevd SA før, men har lest at mange blør så lenge..
Jeg hadde en SA på onsdag men idag blør jeg nesten ikke mer... Jeg var bare i uke 5,og det skjedde 3-4 dager etter
IKM, er det sånn at når det skjer såpass tidlig så blør man gjerne ikke mer enn en normal mens?
Lurer jo litt,for jeg regnet med at jeg skulle blø en stund...
 
Last edited:
Jeg mistet akkurat på den dagen jeg var 6 uker. Blødde minimalt i 6 dager. Ingen smerter. Hadde jeg ikke tatt hcg målinger hos legen. så hadde jeg ikke trodd jeg aborterte. Positiv eggløsningstest på dag 15 fra første blødningsdag I SA. det er veldig individuelt fra person til person.
 
Første gang jeg mista blødde jeg i to uker (ca. uke 7) Andre gang jeg mista blødde jeg i 8(!!!) uker (uke 14).. Maks uheldig i forhold til andre virker det som. Blir spennende å se hvor lenge jeg skal blø denne gang. Allerede spottet i 5 dager og aborten er ikke i gang enda Krysser alt jeg har for at kroppen fikser opp selv slik at jeg slipper cytotek..
 
Det er veldig forskjellig og kan avhenge av hvor langt du er.
Du var såpass kort at det kan fint være omtrent som en vanlig mens.

Lykke til videre
 
Blødde lite og kort, byttet bindene ut fordi jeg følte for å få rent, men kun dråper i de, litt i do, var rundt 6 uker og sjekket at det var komplett abort..,
 
Jeg mistet i uke 13+0 (fosteret var 8+4) og i uke 10+0 (embryoet var i uke 5). Jeg blødde i 14 dager og 16 dager.
 
Hadde SA 6+4, men trulig med lite/ingen fosterutvikling (hadde kjempelav hCG, 146 dagen før blødning starta).

Blødde overraskande lite, som ved ein rolig mens. Friskt 3-4 dagar, spotting 2-3 dagar. Heilt ferdig innan veka var over.

(Og gravid igjen akkurat 14 dagar etter at et begynte å blø)
 
Jeg SA for to dager siden men blør ganske heftig med mye klumper og slim (beklager detaljer). Er uvel og litt vondt i magen/korsryggen. Trodde jeg var 6+4, men synes dette virket mye så tidlig. Noen erfaringer?
 
Back
Topp