Bittelitt blod = mister jeg??

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Hei alle sammen! Håper noen kan hjelpe meg litt på vei. Da jeg var på toalettet nå i stad, var det bittelitt blod på papiret. Det var helt ferskt, men ingenting i trusa. Det var altså bare litt. Jeg har ikke hatt noe vondt, ingen tegn på at noe er galt bortsett fra dette blodet.
Hva kan jeg forvente meg hvis dette skulle gå gale veien? Er det sånn at det kommer så lite lenge, kommer det mye på en gang, hva skjer?
Jeg trodde at når man mistet så startet det gjerne med vondt eller kraftig blødning. Men det kan være jeg har missforstått, jeg har ikke satt meg så nøye inn i det, med hensikt å ikke skremme meg selv mer enn nødvendig.
Har også hørt at det er helt normalt å blø i begynnelsen av et svangerskap. Men er det egentlig vanlig at det går bra? Eller er det bare noe folk sier for å betrygge oss? [emoji28]
Jeg er forresten 6+1 i dag.
Sist jeg hadde samleie var for ca 1 døgn siden, om det kan ha noe med saken å gjøre. (Er vel kanskje lite sannsynlig at det først nå kommer blod som resultat av det..?)
Og jeg som hadde tenkt til å fortelle søsteren min at hun skal bli tante på nytt i morgen, nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Jeg tør ikke si noe nå, i frykt for at det går galt. [emoji24]
 
Jeg vet ikke noe særlig om dette altså, er vel ingen som har noe fasit her, MEN når jeg mistet blødde jeg mye, og der kom fort. Så om det er bare litt når du tørker deg og ikke blir mer, så er du trygg vel :) krysser alt for det!
 
Takk! Jeg håper håper håper virkelig det går bra. Det er rart man kan bli så lei seg og skuffet etter bare 1,5 uke med viten om at man er gravid.
Jeg trodde aldri dette skulle skje meg, men det tror nok ingen . [emoji26]
 
Når jeg hadde en sa blødde det også mye. Men det er umulig å si.. Hva med å få tatt en UL? Det gjorde jeg når jeg blødde sist. Bedre å vite? Og syns uansett du kan fortelle det til søstern din, det er viktig med støtte uansett utfall. Sender deg en god klem :Heartbigred
 
Krysser fingrene for deg [emoji173]️
Jeg er i ca samme situasjon, og så vidt jeg vet er det ingen fasit på noen ting, det kan gå alle veier.
 
Når jeg hadde en sa blødde det også mye. Men det er umulig å si.. Hva med å få tatt en UL? Det gjorde jeg når jeg blødde sist. Bedre å vite? Og syns uansett du kan fortelle det til søstern din, det er viktig med støtte uansett utfall. Sender deg en god klem [emoji813]bigred

Takk [emoji173] Jeg får se hva som skjer i løpet av natten/morgendagen. Jeg har sjekket et par ganger til, og det har ikke kommet noe nytt hvertfall.
 
Sommer ifjor hadde jeg en SA 5+1 og da kom smertene før blødningen. Og det var veldig sterke smerter. Jeg husker at SA skjedde på en mandag. hcg var kommet allerede ned til 15 fredagen før uten noen smerter.
Håper virkelig at det ikke er noe farlig. Ikke vær beskymret
:Heartpink
 
Sommer ifjor hadde jeg en SA 5+1 og da kom smertene før blødningen. Og det var veldig sterke smerter. Jeg husker at SA skjedde på en mandag. hcg var kommet allerede ned til 15 fredagen før uten noen smerter.
Håper virkelig at det ikke er noe farlig. Ikke vær beskymret
[emoji813]pink

Takk! Jeg skal prøve å ikke bekymre meg. [emoji4] Blødde du litt slik som meg den fredagen eller i løpet av helgen?
 
De gangene jeg har mistet så har det startet med smerter eller mye blod. Håper det går bra med deg og at det ikke er noe å bekymre seg for :)
 
Takk for alle svar og godr ord. Det er det nok heldigvis ingenting. Det har ikke vært noe mer i løpet av natten. Jeg har ikke hatt vondt heller. Når jeg gikk på do i morges var det akkurat som det hadde samlet seg opp bittelitt mens jeg sov, for det kom et par dråper på papiret. Men ikke mye i det hele tatt! Så satser på at det kun er en liten rift eller et eller annet. [emoji4] Vet som sagt ikke hvor mye det er vanlig å blø dersom man mister, men jeg vet 100 % sikkert at det må mer til en det her. Det har vært sikkert 3 dråper totalt. Håper å kunne blir her inne med dere alle frem til mars! [emoji173]
 
Høres ut som det trolig var etter samleie.
Godt tegn at det ikke har kommet noe mer ihvertfall, men skjønner frykten.
 
Back
Topp