Bittelille.. vår store overraskelse

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
så skal altså vår familie på tre, bli til fire. Lillegutt på 12mnd ska bli storebror! Absolutt ikke "rett tid" å få en til med tanke på studier og nåværende bolig, men jeg har troen på at det løser seg.

Mannen tar dette best av oss, for meg har ikke sjokket lagt seg ennå. Aner ikke termin, men tipper jeg ikke er så langt på vei..

Åå bittelille dette blir litt av en reise, men velkommen skal du være <3
 
Gratulerer! Dette går nok helt supert! Skal du til noe UL for å se hvor langt du er på vei?
 
Så uvirkelig å tenke på at det vokser en liten skatt inni meg igjen. Ligger og stryker på lillegutt og følger hvert ett åndedrag han tar. Stakkars lille er blitt så forkjølt. Tenk at han ska bli storebror <3 lurer sånn på hvordan jeg kommer til å bli som tobarnsmor? kommer jeg til å elske bittelille like høyt? Og er det i det hele tatt plass til så mye kjærlighet i hjertet?
 
Titter allerede på babyutstyr. Ikke for at jeg skal kjøpe noe ennå, men morsomt å se.
 
Er jo så koselig å se! Sååå masse fine klær og stæsj, blir helt dårlig.
I know! Lyst å shoppe allerede, men vi har jo en på 1år, så det meste har vi jo allerede. Men litt nytt blir det nok :D en ny vogn må vi jo skaffe og :) vet ikke om det blir nyny eller brukt vogn
 
Craaaavings! Såå lyst på noe søtt eller vaffler.. eller is! Ååå vi har null snop hjemme
 
I helgen har vi besøk av mine foreldre. Uvitne om at de skal bli besteforeldre igjen om litt:p
 
Kasta opp for første gang i dag! Forrige sv.skap var jeg ikke en gang kvalm... håper ikke kvalmen fortsetter.. kanskje en jente denne gang da?
 
Da har jeg bestilt legetime til i morgen. Håper å bli henvist til TUL siden jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei;D blir forhåpentligvis litt mer virkelig etter en legetime
 
Vært hos legen og fikk henvisning til tul. Får komme allerede i morgen <3 time 10.15
 
c8a2006fe2102582f451d2938a9789bc

Klarte ikke gå forbi denne lille søte i dag:p
 
Vi er på besøk hos mine foreldre. Går på do i ett og såå kvalm. Vanskelig å holde det hemmelig, men håper de ikke fatter mistanke
 
Back
Topp