Biteleke

Gutt10 Gutt13

Glad i forumet
Gutten min klør så innmari i munnen,men vil ikke bruke noen av bitelekene jeg kjøper til han. Eneste han vil er å bite på fingrene våres og det synes jeg er ekkelt,selv om jeg vasker henda godt først selvfølgelig. Og ikke minst vondt når han treffer med de skarpe tannebissene[8D]

Såh, er det noen som har noe tips til gode biteleker?
 
vi har en kanin-banse som har gummi hender og føtter [:)] den falt veldig i smak her iallefall [:D]
sånn : [:D]
 
mange som sier den giraffen (husker ikke hva den het) er go
 
jeg har kjøpt denne til gullet mitt


den innheholder væske, slik at den blir kald i kjøleskap.

Gullet mitt eeeelsker den!

kjøpte den på babyshop

ellers har han også fått sansen for denne giraffen som han fikk til jul

 
Vi har denne fra tommee tippee, men synes den giraffen så genial ut..
 
hvor får man kjøpt den sjiraffen da?? Sliter med det samme her gitt, er bare fingre som er nammenam å tygge på [8D]
 
Jeg kjøpte Condor Baby Dent fingertannbørste på apoteket, den er jeg fornøyd med.
Informasjon om den her: http://www.isbee.com/BabyDent.htm
 
ORIGINAL: Curlyyysue

samme hær. jeg har bestillt sophie the giraffe nå! så mange som skryter av den, så prøver den nå :) håper han vil tygge litt på den da:)

Sikkert den malin a mener:) den hær :



Lykkeland.no

Lillesnupp elsker Sophie, Jeg kjøpte snuppis sin på -en gul knapp- i bergen engulknapp.no




ORIGINAL: kittyb

Vi har denne fra tommee tippee, men synes den giraffen så genial ut..



Denne her er et MUST!!![:)]
 
har o giraffen sophie å den e gull verdt..eg kjøpte an på lilleollebolle men ser di har kje mær igjen der..ellers så elske hu tygga på tannkosten sin..
 
Takk for mange tips[:D] Tror jeg tester den giraffen jeg[:)] Men så den var utsolgt på lykkeland.no, får kjøpe en gavepakning av noe slag
 
ORIGINAL: 2gutter1jente1nurk

ORIGINAL: Curlyyysue

samme hær. jeg har bestillt sophie the giraffe nå! så mange som skryter av den, så prøver den nå :) håper han vil tygge litt på den da:)

Sikkert den malin a mener:) den hær :



Lykkeland.no

Lillesnupp elsker Sophie, Jeg kjøpte snuppis sin på -en gul knapp- i bergen engulknapp.no




ORIGINAL: kittyb

Vi har denne fra tommee tippee, men synes den giraffen så genial ut..



Denne her er et MUST!!![:)]


Signerer... Kjempe stas begge to... elsker å tygge på beina...
Legger med et bilde:
 
ORIGINAL: Curlyyysue

samme hær. jeg har bestillt sophie the giraffe nå! så mange som skryter av den, så prøver den nå :) håper han vil tygge litt på den da:)

Sikkert den malin a mener:) den hær :



JAA var den jeg mente[8D]
 
ORIGINAL: Curlyyysue

samme hær. jeg har bestillt sophie the giraffe nå! så mange som skryter av den, så prøver den nå :) håper han vil tygge litt på den da:)

Sikkert den malin a mener:) den hær :



Jeg har også bestilt den fra e-bay i dag [:)]
 
Jeg kjøpte Sophie the giraffe på Baby shop i dag.
Tulla har aldri holdt rundt en leke eller interessert seg for en - FØR HUN FIKK SOPHIE!



Dette blir en slager hos oss vet jeg, godt jeg har bestilt en fra e-bay også!
Nå gaper hun opp bare hun ser giraffen, og vi har bare hatt den noen timer [:)]
 
Back
Topp