Bilstolpose!

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Kjekt å ha læll [emoji6][emoji12] Kunne tenkt meg en i bambus jeg (easygrow) i tilfelle frøkna bli like fort varm som broren i dunposen - meeeen vet ikke om jeg orker bruke peng på det [emoji85][emoji12]
 
Har kjøpt refleks sin brukt, første gang jeg har invitert i bilstolpose... spent på hvordan det blir men har store og positive forventninger [emoji3]
 
Har kjøpt refleks sin brukt, første gang jeg har invitert i bilstolpose... spent på hvordan det blir men har store og positive forventninger [emoji3]
Jeg hadde ikke sist jeg heller, så blir spennende å se om jeg faktisk har nytte av den :p men nå er det sånn med meg og tilbud... kan liksom ikke la være heller... betalte 450kr og det synes jeg ikke er ille
 
Mamma strikka til søstra mi når ho fikk barn for 1,5 år siden, så jeg kan evnt låne den. Kommer ihvertfall ikke til å kjøpe.
 
Vi har også kjøpt voksi sin, men fikk ikke så mye rabatt da :/
 
Jeg har kjøpt brukt fra Easygrow. Liker tanken på å bare ha et tynt lag med klær under bilbeltet [emoji4]
 
Har en hjemmestrikka en fra storesøster, regner med den blir flittig brukt :) veldig kjekt å ha!
 
Tror ikke det vil bli nødvendig? Vi har bilen i garasjen, og er ikke så kaldt her på vestlandet om vinteren. Må kjøpe en utedress da, så kan vel ha den på i bilen om det er kaldt?
 
Det første jeg fikk av kona til søskenbarnet mitt som også har fått unge i år. De trang bare vinter bil posen 1 månden før det ble for varmt så den kom tidlig i hus .
 
Jeg skal definitivt ha bilstolpose denne gangen. Digg å ikke måtte stresse med vinterdress på mini når jeg skal levere og hente i barnehagen. Må gå et lite stykke fra parkeringen og mellom avdelingene til barnehagen og da er det gull å bare kunne ta på lue på lille. Når er inne og leverer er det bare å åpne glidelåsen så det ikke blir for varmt, lukke når vi går ut til neste avd.

Hadde ikke sett vitsen til en vårbaby eller hvis det var førstemann, men det med barnehagen trumfer alt [emoji4][emoji16]
 
Hadde egentlig ikke tenkt å ha,men mamma sa hun kunne strikke en,så da takket jeg ja til det:D
 
Tror ikke det vil bli nødvendig? Vi har bilen i garasjen, og er ikke så kaldt her på vestlandet om vinteren. Må kjøpe en utedress da, så kan vel ha den på i bilen om det er kaldt?
Barn (og voksne) skal ikke sitte med tykke jakker/klær mellom kroppen og setebeltet, det gir ganske mye større risiko ved kollisjon ettersom beltet ikke er stramt nok.
[emoji5]
 
Barn (og voksne) skal ikke sitte med tykke jakker/klær mellom kroppen og setebeltet, det gir ganske mye større risiko ved kollisjon ettersom beltet ikke er stramt nok.
[emoji5]
Iiik får se det an da. Her er det ingen som skal i barnehage, bare skole, men de går som regel. Stor sjanse for at vi får en slik som følger med bilstolen vi skal få da?? :angelic:
 
Iiik får se det an da. Her er det ingen som skal i barnehage, bare skole, men de går som regel. Stor sjanse for at vi får en slik som følger med bilstolen vi skal få da?? :angelic:
Løsningen velger du jo selv [emoji5] med forrige hadde vi ikke pose av noe slag. Han var født i februar og det var kaldt lenge, men bilen sto i garasjeannlegg i det minste. Brukte som regel vogna til og fra, og etter å ha plassert småen i stolen la jeg over et varmt teppe. Brukte en del ull og varme klær da, men ikke yttertøy.

Denne gangen har min mor strikket bilstolpose, men det er ikke sånn som på bildene over. Låner et bilde fra google her for å vise :) den vi har fått er tynnere enn den på bildet :) ble litt skuffet da jeg skjønte at denne også må mellom kroppen og beltet (mamma spurte om jeg ville ha bilstolpose og jeg svarte bare ja uten å vite hvilken type det var), men den er iallefall ikke sånn tykk og boblete [emoji5] tror det vil funke

96f254cf5363c996c6c6364a8dd37a1e.jpg
 
Løsningen velger du jo selv [emoji5] med forrige hadde vi ikke pose av noe slag. Han var født i februar og det var kaldt lenge, men bilen sto i garasjeannlegg i det minste. Brukte som regel vogna til og fra, og etter å ha plassert småen i stolen la jeg over et varmt teppe. Brukte en del ull og varme klær da, men ikke yttertøy.

Denne gangen har min mor strikket bilstolpose, men det er ikke sånn som på bildene over. Låner et bilde fra google her for å vise :) den vi har fått er tynnere enn den på bildet :) ble litt skuffet da jeg skjønte at denne også må mellom kroppen og beltet (mamma spurte om jeg ville ha bilstolpose og jeg svarte bare ja uten å vite hvilken type det var), men den er iallefall ikke sånn tykk og boblete [emoji5] tror det vil funke

96f254cf5363c996c6c6364a8dd37a1e.jpg
Vi har garasje, så blir ikke minusgrader i bilen værtfall. Har også et strikket teppe som kan legges over, men har ikke kjøpt utedress eller bilstol, har kun vognpose.
Hvis moren min kan strikke bilstolpose hadde jo det vært koselig :happy: Men hvordan ser de ut de som ikke går under beltet?
 
Vi ska ha bilstolpose selv om det er første barnet. Det er jo noen kalde måneder etter barnet blir født, selv om her sjeldent er så veldig kaldt. Har også bil i garasjen, men vi må gå ut for å komme til garasjen. Jeg synes uansett det er kaldt i bilen om vinteren. Vi er også avhengig av bil uansett hva vi skal, så regner med det blir litt bilkjøring med babyen :)
 
.... Men hvordan ser de ut de som ikke går under beltet?

Låner nok et bilde fra google [emoji5]
Her ser du at beltet kommer tett på kroppen og så lukkes posen over både barn og belte [emoji5]

37e151d48da15c3495d28da7bdc486be.jpg
 
Vi hadde ikke behov for det med nr1. Men nå når vi har 2, å jeg skal kjøre i b.hagen så kan d være greit å kunne putte babyen ned i den på kalde morgener.
 
Back
Topp