Bilstolpose...

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Vi vurderer å kjøpe bilstolpose til å ha i bilen men og i vognen. Men så er spørsmålet. Med en baby som skal komme i slutten av februar/begynnelsen på mars, er det da nødvendig med en tykk vinterpose? Tenker det kan bli veldig varmt til våren..
 
Vi kommer til å kjøpe det! Fikk låne en til gutten vår som ble født i slutten av april 2016. Det var snø og kaldt da vi dro fra sykehuset og vi fikk mange anledninger til å bruke den første måned etter fødsel :) Den ble flittig brukt til høsten igjen, fantastisk lettvint å sette lillegutt i pysjen rett i posen etter babysvømming eller kveldsbesøk ;-)
 
Vi hadde det sist, og syntes det var utrolig kjekt! Ungene skal ha på minst mulig i bilstolen, så da er det greit å vite at de ikke fryser likevel. Har heldigvis tatt vare på den vi hadde:)
 
Ville kjøpt det :) Den er fin til å bruke på høsten. De fleste har jo bilstolpose hele tiden barnet bruker babystolen. Og den er fin å ha i sportsdel på høsten også ;)
 
Noen som har tips til pose? Mye svindyrt som ligger der ute ;)

Sniker fra desember.

Vi har kjøpt Voksi Move og den virker veldig god :) Men den er tykk, da. Vet ikke hvordan den er på våren, jeg har termin 2. desember :)
 
Bilstolpose er et must! [emoji4] Tykk vognpose ble brukt minimalt, da storebror var veldig varm og han ikke likte å ligge i vogn.
 
Jeg hadde voksi move til storesøster som er født i desember. Hun holdt på å krepere etter vi hadde kjørt i 5-10 minutter så jeg ville i hvert fall passet på at du kunne lukke den opp etterhvert som bilen blir varm.

Jeg har kjøpt et bilstolteppe denne gang, men vet ikke om jeg får så mye bruk for den når vi bor i Stavanger og de sistre vintrene har vært ganske milde. Men med et teppe så kan jeg bare strekke hånden bak og folde det vekk i stedenfor å begynne å styre med glidelåsen på en pose.
 
Bilstolposen vi har etter storesøster er noe av det jeg trodde jeg hadde kjøpt unødvendig men som vi har brukt helt frem til vi byttet sete (ikke på sommeren da, men både vår og høst i tillegg til vinter, regulerer med å ha den åpen og ikke) :) trenger ikke være den tykkeste posen, men det er så deilig å vite at det luner litt for dem baki der når man kjører :)
 
Kjøpte Voksi move brukt for 300 kr til å ha i bakhånd om det blir veldig kaldt. Tenker den kan brukes som vognpose i reservevognen/bilvognen også:) Ellers blir det nok fort for varmt i bilen for den posen. Skal investere i en deilig ullfleecedress fra Nøstebarn til kjøreturer og vognsoving;)
 
Bor i Stavanger og hadde ikke bruk for bilstolpose sist gang. Var det litt kaldt, brukte vi bare et teppe over babyen og festet i sidene.
 
Vi skal ikke ha bilstolpose. Det blir jo godt og varmt i bilen, og de jeg kjenner som kjøpte det sier at det for deres barn ble altfor varmt. Tenker å bare ha en ulldress over klærne i stedet.
 
Hadde ikke bilstolpose med nr en, kjøpte det til nr to og det var helt fantastisk nyttig! Veldig praktisk hvis babyen sov og vi måtte ut og kjøre et sted. Unngikk påkledning (og vekking), på med lue og vips var vi klare for bhg, butikken e.l. Helt uvurderlig!
 
Har kjøpt bilpose, synes det høres praktisk ut [emoji4]kjøpte ikke den dyreste sorten, tenker at det ikke vil være nødvendig [emoji4]
 
Her blir det lagt ullteppe over. Aldri hatt bruk for bilpose til de to andre barna. (Feb barn alle) Bilen vil være oppvarmet uansett før baby blir satt inn.. Kunne sikkert kjøpt, men syntes det da blir å kjøpe for å kjøpe, ikke fordi det er nødvendig.
 
Her blir det lagt ullteppe over. Aldri hatt bruk for bilpose til de to andre barna. (Feb barn alle) Bilen vil være oppvarmet uansett før baby blir satt inn.. Kunne sikkert kjøpt, men syntes det da blir å kjøpe for å kjøpe, ikke fordi det er nødvendig.

Jeg har ikke bilstolpose så mye for selve bilturen, den er jo varm, men inn/ ut, BHG levering (baby sovna), raskt inn/ ut et sted!
 
Vi hadde ikke bilstolpose med nr 1, og savna det ikke heller. Brukte oppvarmet bil og tepper [emoji4] men hun er født helt i slutten av februar, og det ble mildere i været ganske raskt, så sikkert litt derfor vi ikke følte vi hadde behov.
 
Ikke en kjøpt en. Men har en strikket bilstolpose/sovepose til baby som jeg har arvet etter tantegullene mine
 
Back
Topp