Bilstoladapter

Aryn

Glad i forumet
Sommerfuglene
Har kjøpt Ricaro bilsete siden det var testvinner, og ikke minst på salg. Men har en Stokke Trailz vogn... Er noen som vet om det finnes adapter mellom disse? Prøver å lete, men er ikke så lett å finne ut om noe passer... Barnas hus har ikke, siden de ikke fører Ricaro.
 
Hm. Vi hadde fra Recaro til TFK men husker ikke hvor vi kjøpte. Skal se om jeg finner det ut.
 
Jeg ser flere steder at Adapterene til Maxi Cosi visstnok også skal passe til Recaro Privia. Har du funnet dette da? Noen skriver og at Recaro selv sier dette.
 
Jeg ser flere steder at Adapterene til Maxi Cosi visstnok også skal passe til Recaro Privia. Har du funnet dette da? Noen skriver og at Recaro selv sier dette.

Hm, det må jeg sjekke. :)
 
Jeg ser flere steder at Adapterene til Maxi Cosi visstnok også skal passe til Recaro Privia. Har du funnet dette da? Noen skriver og at Recaro selv sier dette.

Dro på Barnas hus med bilsetet og prøvde med adapter til Maxi Cosi. Den passet nedpå, men låste seg ikke, så da tør jeg ikke det... Begynner å lure på om jeg kanskje skulle byttet bilstol...?
 
Back
Topp