Bilstol?

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Noen som har bestemt seg for bilstol?

Vi må ha 3 seter i baksetet, så tror det begrenser seg veldig pga plass. Tenker på Axkid minikid + britax maxway til de to eldste (har en besafe izi plus nå som vi selger). Håååper det blir plass til det babysetet vi allerede har (besafe)!!! Blir dyrt om vi må kjøpe 3 nye seter på en gang :(
 
Nei, vi har to cybex solution nå. Tviler på at vi får inn en babystol i tillegg. Jeg tror vi må ha ny bil. Har Subaru forrester nå.
 
Nei, vi har to cybex solution nå. Tviler på at vi får inn en babystol i tillegg. Jeg tror vi må ha ny bil. Har Subaru forrester nå.
Har tenkt tanken ny bil, men er så vanskelig å få tak i den jeg vil ha (Ford Galaxy, i Nord-Norge). Så vi skal prøve å være kreative med bilstolene først :p
 
Hadde maxi cosi til de andre to, så blir det denne gangen også :)
 
Er det innafor å kjøpe brukt bilstol?
 
Bruker dere base? Gjorde det ikke forige gang, men synes det virker mye sikrere, så vurderer å kjøpe en til setet jeg har. Er jo mye enklere eller hvertfall raskere å feste åsånn da også
 
Bruker dere base? Gjorde det ikke forige gang, men synes det virker mye sikrere, så vurderer å kjøpe en til setet jeg har. Er jo mye enklere eller hvertfall raskere å feste åsånn da også
Base til babystolen er genialt (har prøvd både base og beltefesting). Vet ikke om det er tryggere, men er i allefall enklere. Kanskje mindre sjanse for å gjøre feil siden man bare klikker setet på plass?
 
Bruker dere base? Gjorde det ikke forige gang, men synes det virker mye sikrere, så vurderer å kjøpe en til setet jeg har. Er jo mye enklere eller hvertfall raskere å feste åsånn da også
Brukte base, var så enkelt :) så blir det denne gang og :)
 
Har tenkt tanken ny bil, men er så vanskelig å få tak i den jeg vil ha (Ford Galaxy, i Nord-Norge). Så vi skal prøve å være kreative med bilstolene først :p

Samme her, må prøve meg først med maxi cosi med base på belte, cybex mfix på belte og recaro zero 1 som jeg elsker og vil ikke selge på isofix. Ellers har vi lyst på skoda kodiaq, men den blir mer tilgjengelig om et par år, så jeg håper å beholde vårt scross til da [emoji5]
 
Blir ny babystol på oss, for den forrige er for gammel nå.. går nok for isofix og base bare fordi det er enklere.. er like sikkert med beltemontert.. litt usikker på hva vi kjøper. Må prøve i bilen og få riktig helning.. har recaro zero 1 til eldste, men selger nok den og kjøper axkid minikid istedet.. så får vi se om det blir en mellomstol på minste også før beltemontert (bakover)
Husk å prøv bilstolen i bilen før dere kjøper stol!
 
Blir ny babystol på oss, for den forrige er for gammel nå.. går nok for isofix og base bare fordi det er enklere.. er like sikkert med beltemontert.. litt usikker på hva vi kjøper. Må prøve i bilen og få riktig helning.. har recaro zero 1 til eldste, men selger nok den og kjøper axkid minikid istedet.. så får vi se om det blir en mellomstol på minste også før beltemontert (bakover)
Husk å prøv bilstolen i bilen før dere kjøper stol!
Vi har ikke mulighet til å prøve først da det er ekstremt dårlig utvalg her vi bor. Har bestilt seter på nett, og hååååper de passer :p
 
Vi skal ha maxi cosi[emoji4]
 
Vi har ikke mulighet til å prøve først da det er ekstremt dårlig utvalg her vi bor. Har bestilt seter på nett, og hååååper de passer :p
Evt prøvelåne av folk dere kjenner? :)
 
Er det ikke sånn maxi cosi «alle» kjøper? Dette er vår første og vi har hver våre stv, så regner med den passer. Skal høre med venninner og :) men man kan kanskje kjøpe to sånne baser? (Eller hva det nå heter det man klikker stolen nedi), da begge bilene vil bli like mye brukt egentlig.
 
tenker jeg skal kjøpe samme bilstol som jeg hadde med første :D en akta graco med base :)
Vet liksom ikke av så mye annet ..
 
Lyst på en izi go denne gangen, det skal vel være en av de letteste å bære? Blir med base og isofix..
 
Back
Topp