Bilstol

Vi har en besafe izi go modular !
Egentlig syns jeg ikke om stolen i det hele tatt da alt er trangt og keitete!
Men når endret dere på putene på sidene av hodet?
Føler det er litt trangt , men han holder ikke hodet ennå, og det blir for løst viss ikke de er som de er nå!

Tips ?
 
Er det noen andre puter som kan endres på? I vår stol (annet merke) er det flere små puter som fjernes ikke bare en.
 
Vi har besafe izi go, men ikke modular. Har ikke tatt bort puten rundt hodet enda, men har fjernet en under rumpa og han satt bedre etter det :)
 
Er det noen andre puter som kan endres på? I vår stol (annet merke) er det flere små puter som fjernes ikke bare en.

Vi har fjernet en, husker ikke helt om den var under rumpa eller ved ryggen ?! Ser det ikke helt for meg når jeg ikke har stolen og puta her akkurat nå! Men kom seg en stund , men når er det trang ved hodet, men tørr ikke fjerne før han holder hodet
 
På vår kunne man flytte på selene også, det og hjalp.

Men vi har samme problemet med at det begynner å bli litt trangt rundt hodet. Vi fjerner nok den rundt hodet om noen uker.
Jeg snakka med en på butikk som selger bilstoler i dag, og han sa det var vanlig å.måtte ta ut ting tidligere om vinteren pga tykk pose/klær.
 
På vår kunne man flytte på selene også, det og hjalp.

Men vi har samme problemet med at det begynner å bli litt trangt rundt hodet. Vi fjerner nok den rundt hodet om noen uker.
Jeg snakka med en på butikk som selger bilstoler i dag, og han sa det var vanlig å.måtte ta ut ting tidligere om vinteren pga tykk pose/klær.

Ja, vi pakker jo mer på nå enn til sommeren [emoji4]men bør vel kunne holde hodet først ?
 
Ja, vi pakker jo mer på nå enn til sommeren [emoji4]men bør vel kunne holde hodet først ?
Mini holder hodet relativt greit, så tenker det bare må gå. Er det ikke plass så må man jo bare gjøre det. Det er jo ikke slik at det er null støtte der når puta fjernes.
 
Vi har samme bilstol å er knall fornøyd! Vår jente er 3 mnd å vi har tatt ut nyfødt pute under rumpe å justert opp selene. Putene rundt hode fjernet vi når hun var 1 mnd, vi hadde voksipose i stolen så den beskyttet nok i tillegg til lue[emoji1362]
 
(Sniker)

Ikke alle stoler passer alle barn, eller alle biler. Noen må bytte stol lenge før barnet er for stort ifht lengde og vektbegrensning.
Du kan bruke en sammenrullet tøybleie rundt hodet også, og bare passe litt ekstra på i speilet (hvis han sitter bak).
 
Back
Topp