Billigtest til å stole på??

Oi.. ja, nei, noen er bare noen fertilitetsbomber. sender du over litt fertilitet hitover eller? :)

ja men på hun første prøvde vi lenge å jeg mista noen ganger å fikk beskjed av lege til slutt at jeg nokk måtte ha medesin men så fikk vi til uten da, å så kom lillebror på første forsøk å nå er jeg ikke klar for en til i det hele tatt selv om jeg burde være glad for at jeg "fungerer" så bra. Ja så klart jeg gjør :) *sender over litt fertilitet*
 
Den er positiv!
Gratulerer
 
ja men på hun første prøvde vi lenge å jeg mista noen ganger å fikk beskjed av lege til slutt at jeg nokk måtte ha medesin men så fikk vi til uten da, å så kom lillebror på første forsøk å nå er jeg ikke klar for en til i det hele tatt selv om jeg burde være glad for at jeg "fungerer" så bra. Ja så klart jeg gjør :) *sender over litt fertilitet*
Oi.. ja nei, mye tilfeldigheter skjønner jeg..

Kanskje greit å fordøye dette noen dager før du tar ny test da :)
 
Jeg kan ikke skjønne annet enn at den er positiv :) Falske streker er gjerne grå, denne er tydelig rosa.
 
tok en clare blue i dag negativ den å så da stemmer det vel at dem ikke er helt til å stole på dem billigstavene.
 
tok en clare blue i dag negativ den å så da stemmer det vel at dem ikke er helt til å stole på dem billigstavene.
Kan ha vært kjemisk.
Jeg hadde flere positive billigtester, men når jeg tok digital var den negativ og de andre ble svakere.
 
Back
Topp