Billige sko

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Hvor får jeg tak i billige sko. Har prøvd spar kjøp. Men der var det tomt for str. Hvilke andre plasser kan jeg prøve. Zalando, er det bra til sko? Betaler man for å bytte str der?
 
Sportamore har mye bra, nå har de 30% på alt, så kan få mye bra sko til en billig penge, og pluss for fri frakt og retur
 
Til deg eller barn? Til pent eller hverdags? Er jo salg over alt. Spar kjøp og europris har vel de billigste skoene, men med salg så finner du vel en del på nett også
 
Til deg eller barn? Til pent eller hverdags? Er jo salg over alt. Spar kjøp og europris har vel de billigste skoene, men med salg så finner du vel en del på nett også

Er til 10 åringen. Men med en str på 41 så er det vell ikke barne str lenger[emoji23]
 
Vanskelig når det er såpass store sko. Er en side som man ikke trenger å betale for å bytte str og jeg har glemt hva den heter ( skikkelig irriterende mammahjerne)
 
Europris har billige joggesko :)
 
Oj da, aldri funnet ordentlige sko til den prisen jeh

Kommer an på om det er sko som skal brukes hver dag eller bare en time eller to av og til.

Sko som barna bruker daglig i bhg koster mer. De skal være skikkelige, men de blir skitne og ser ikke bra ut så vi må ha sko til annet bruk også. Sko som de skal tråkke oppi for å gå på butikken kan godt være mye billigere. Skal ha bra bøyelig såle, veie lite og være rett størrelse. Kjøpte nettopp noen for 80 kr på sparkjøp.
 
Mannen min kjøper bare sko på europris, ofte noen fæle joggesko. Jeg fant noen som så skapelig ut på sparkjøp til hhv 149 og 199. Han likte begge to og jeg er fornøyd med at de ser penere ut enn de han bruker til hverdags.

Han nekter å gå i dyre sko. Ungene våre kan godt få det mener han, hvis kvalitet tilsier høy pris.

Selv kjøpe jeg helst sko på salget på slutten av sesongen og har til neste år
 
Kommer an på om det er sko som skal brukes hver dag eller bare en time eller to av og til.

Sko som barna bruker daglig i bhg koster mer. De skal være skikkelige, men de blir skitne og ser ikke bra ut så vi må ha sko til annet bruk også. Sko som de skal tråkke oppi for å gå på butikken kan godt være mye billigere. Skal ha bra bøyelig såle, veie lite og være rett størrelse. Kjøpte nettopp noen for 80 kr på sparkjøp.
Er nok størst forskjell i hva man ser på som ordentlig nok sko tenker jeg :)
 
Back
Topp