Billig eller dyrt undertøy

Bh må jeg ha på change... Så det blir dyrt...

Men jeg takler ikke bøyle-bh på jobb (bhg) så kjøper noen helt ok på kappahl
 
Liker truser fra kappahl og lindex. Bher som passer får jeg ikke tak i i vanlige butikker, og ingenting her har noe, så bestiller på nett.
 
Dyre bher fra ordentlige undertøysbutikker. Billige hipstere/string fra cubus [emoji14]
 
BH må jeg på change for å få, så det blir dyrt. Truser og sports BH kjøper jeg i matbutikken, bruker kun Pierre Robert
 
Billig og dyrt..
Favoritt truser billige i silke fra gina tricot, 3 fot 150. BH som regel fra change de er ofte dyre. Kjøper også fra lindex, hm ol. Men sliter med p finne riktig str der. Varer lenge da. Sluttet å kjøpe truser derfra, vasker alltid undertøy på 60 grader, og de blir så fort slitt til at jeg orker å kjøpe dyre truser.
 
mye billig :D
Cubus har kommet med mye bra og fint :D
 
Etter eg testet change sine bh'er klarer eg ikke andre [emoji2] Bruker bravado sine når eg ammer [emoji846] Så blir litt dyrt, men vasker de fra change for hånd med milo og da holder de seg veldig bra [emoji4]
 
Kjøper billig undertøy, Lindex syns jeg har mye fint :)
 
Jeg handler ikke dyrt undertøy. Det blir vasket hyppig og jeg har ikke tid til å drive med delikatvask osvi med 4 barn.

Og min erfaring er at det ikke er noe særlig mer holdbart enn det rimelige fra hm og cubus uansett.
 
BH fra Change fordi de har godt utvalg på størrelser.
Truser fra H&M, Cubus osv.
Kjøper gjerne om det er salg :)
 
Kjøper Wonderbra eller Victorias Secret BHer. Fant ut at Zalando hadde den modellen jeg bruker for 449,- mens jeg har brukt å betale 799,- i butikk. Underdeler er en blanding av billigbutikker og VS.
 
Back
Topp