Bilder

RainbowDash

Endelig gravid
Assistert-jentene
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei jeg får ikke lagt med bilder som vedlegg lenger.
Og noen av innleggene vises ikke uten at jeg er inne for å quote dem.
Er noe galt med profilen min?
 
Hei :)

Dette var ett rart problem jeg ikke har hørt om før. Og det finnes ingen problemer på profilen din som jeg kan se.

Hvorfor får du ikke lastet opp bilder? Hvilke feilmelding får du? Hadde vært fint med en skjermdump.
Bruker du nettleser? App? Hvem av appene? Viktig å få beskjed om for å lete etter feilen ;)


"Og noen av innleggene vises ikke uten at jeg er inne for å quote dem."

Den forsto jeg ikke helt. Er innleggene dine blanke frem til de blir quotet?
 
Jeg får ikke opp hva personen/e har skrevet uten å gå inn for å quote innlegget deres, inne i quote funksjon får jeg mulighet til å lese om du skjønner.
Nå får jeg ikke til å vise skjermdump av feilmeldingen da jeg ikke får lagt ved bilder, mn det står noe som at jeg må sjekke tilkoblingen min når jeg prøver å legge ved bilder. Men en er i orden for jeg får postet[emoji12]
 
Jeg får ikke opp hva personen/e har skrevet uten å gå inn for å quote innlegget deres, inne i quote funksjon får jeg mulighet til å lese om du skjønner.
Nå får jeg ikke til å vise skjermdump av feilmeldingen da jeg ikke får lagt ved bilder, mn det står noe som at jeg må sjekke tilkoblingen min når jeg prøver å legge ved bilder. Men en er i orden for jeg får postet[emoji12]

Det kan høres ut som du bør slette appen, clear cache på mobilen din og legge inn appen på nytt.

Det kan også virke som bildene du prøver å laste opp er for store.

Er det flere apper å bruke?

Det er bv forumapp til iOS og android.
 
Det kan høres ut som du bør slette appen, clear cache på mobilen din og legge inn appen på nytt.

Det kan også virke som bildene du prøver å laste opp er for store.



Det er bv forumapp til iOS og android.
Slettet app og ingen forskjell, må vel leve med det[emoji85]
 
Back
Topp