Bilbelte for gravide

FintFerdig

Betatt av forumet
Er det noen som er begynt å bruke dette? Eventuelt når begynte du eller når planlegger du å ta det i bruk?
 
Jeg har lånt mitt bort, og har ikke fått det tilbake enda. Men jeg syns også det er mer behagelig selvom det ikke har noe å si for sikkerheten til deg eller barnet. [emoji4]
 
Brukte ikke sist og tror ikke jeg kommer til å bruke det nå, men samboeren min kom hjem med ett han hadde fått, så jeg har ett liggende. Kanskje jeg tester det etterhvert for å se om jeg synes det er mer behagelig :)
 
Jeg har lånt mitt bort, og har ikke fått det tilbake enda. Men jeg syns også det er mer behagelig selvom det ikke har noe å si for sikkerheten til deg eller barnet. [emoji4]

Det har jeg lest også, men jeg synes bilbeltet klemmer over babymagen. Men de har vel forsket på det, får vi håpe. Jeg har ikke kjøpt belte siden det ikke står som anbefalt lenger. :)
 
Det har jeg lest også, men jeg synes bilbeltet klemmer over babymagen. Men de har vel forsket på det, får vi håpe. Jeg har ikke kjøpt belte siden det ikke står som anbefalt lenger. :)
Det kan ikke bevises at det gjør det noe sikrere for mor og barn, men det sies å være mye mer komfortabelt da beltet blir liggende annerledes på magen. Jeg brukte ikke sist og det gjorde ingen ting, skal teste denne gangen da jeg fikk et billig[emoji4]
 
Mye mer behagelig med gravidbelte synes jeg! Begynte allerede med det i uke 13. Var deilig å ikke ha belte klemmende på magen da jeg var så kvalm.
 
Jeg satt og tenkte på det her om dagen. Tror jeg skal begynne å ta mitt i bruk snart. Brukte det på begge guttene, så kan likeså bruke det nå. Jeg synes det er bedre å bruke, får ikke belte midt på magen..
 
mannen kjøpte til meg i går, etter OUL. Jeg hadde ikke tenkt til å kjøpe, men det var ikke noe å diskutere ;) foreløpig fungerer det bra iallefall :)
 
Jeg har tatt kjøretimer de siste to månedene (også de siste to månedene av svangerskapet.. termin på mandag, oppkjøring i morgen [emoji15]) og da fikk jeg beskjed av kjørelærer at jeg måtte ha bilbelte for gravide. Jeg har lest at det ikke er bevist tryggere for verken mor eller baby, men det er faktisk veldig behagelig å slippe å ha beltet over den voksende magen! [emoji4]
 
Back
Topp