Bikini eller badedrakt?

Det er forskjell på det undertøyet jeg har på meg når jeg vil være sexy for mannen, og det undertøyet jeg bruker fordi det ikke passer seg å gå uten bh på jobb. Så enkelt er det bare.

Det ene plagget er mer seksuelt stimulerende enn det andre, og sånn tipper jeg det oppleves for noen som blir seksuelt opphisset av barn også.

Derfor vil jeg ikke kle barna mine i voksne plagg, det kan de bruke når de blir voksne.

Jeg tar ikke hensyn til mennesker som blir opphisset av barn, på ingen måte. Dette er snakk om små søte bikini med motov sv barbie eller andre ting på. Ser virkelig ikke hvorfor man hele tiden skal snakke om at dette seksualiserer barn. Det er noen syke mennesker i verden som gjør dette, holder ikke det? Kler du barna dine i skjørt/kjole? Blir ikke det noe av det samme? En kjole kan vel være «sexy» den og.

Jeg vet ikke med deg men jeg velger å kle meg som jeg vil når jeg går igjennom oslo også, ol det er kjole eller skjørt betyr ikke stort for meg, men jeg bør kanskje la være ettersom noen kan bli frista til å tenke feil tanker?
 
Gjør meg ingenting å ha bikini på femåringen altså. Hun har begge deler. Og badeshorts uten topp også:) stringtruse hadde vært upassende.
 
Jeg tar ikke hensyn til mennesker som blir opphisset av barn, på ingen måte. Dette er snakk om små søte bikini med motov sv barbie eller andre ting på. Ser virkelig ikke hvorfor man hele tiden skal snakke om at dette seksualiserer barn. Det er noen syke mennesker i verden som gjør dette, holder ikke det? Kler du barna dine i skjørt/kjole? Blir ikke det noe av det samme? En kjole kan vel være «sexy» den og.

Jeg vet ikke med deg men jeg velger å kle meg som jeg vil når jeg går igjennom oslo også, ol det er kjole eller skjørt betyr ikke stort for meg, men jeg bør kanskje la være ettersom noen kan bli frista til å tenke feil tanker?
Kjole, ja. Sexy kjole, nei.

Jeg kler meg som jeg vil, jeg er voksen. Når barna mine blir voksne, kler de seg som de vil. Frem til da må de følge visse regler, satt av meg.

Jeg synes det er stor forskjell på den bikinien du la ut bilde av, og de jeg la ut bilder av. Den ene kunne jeg vurdert til mine døtre, de andre ikke.

Jeg ble selv utsatt for seksuelle overgrep som barn, og tar overhodet ikke hensyn til seksuelle overgripere. Men jeg tar hensyn til barna mine, og meg selv.
 
Kjole, ja. Sexy kjole, nei.

Jeg kler meg som jeg vil, jeg er voksen. Når barna mine blir voksne, kler de seg som de vil. Frem til da må de følge visse regler, satt av meg.

Jeg synes det er stor forskjell på den bikinien du la ut bilde av, og de jeg la ut bilder av. Den ene kunne jeg vurdert til mine døtre, de andre ikke.

Jeg ble selv utsatt for seksuelle overgrep som barn, og tar overhodet ikke hensyn til seksuelle overgripere. Men jeg tar hensyn til barna mine, og meg selv.

Det gjør jeg og, derfor får de kle seg i det de ønsker, innenfor rimelighetens grenser[emoji5]
 
Føler du prøver å ro deg bort her nå.

Slik har min datter. Dette er en bikini. Blir litt begrepsforvirring å påstå noe annet

Vis vedlegget 253578
Ser mer ut som en mellom sak mellom tankini of bikini, ville hvert uaktuelt her i hus.

Men det er akkurat det, uaktuelt her men kan fint være greit hos dere.

Slik som noe som sikkert er uaktuelt for deg/dere er greit for oss.
 
Hun blir 6. Bruker begge deler. Oppfordrer henne til å gå mest mulig i bare bikinitruse for å få sol på kroppen og slippe peset med vått tøy når det skal smøres og leke i sanden.
 
Jeg tar ikke hensyn til mennesker som blir opphisset av barn, på ingen måte. Dette er snakk om små søte bikini med motov sv barbie eller andre ting på. Ser virkelig ikke hvorfor man hele tiden skal snakke om at dette seksualiserer barn. Det er noen syke mennesker i verden som gjør dette, holder ikke det? Kler du barna dine i skjørt/kjole? Blir ikke det noe av det samme? En kjole kan vel være «sexy» den og.

Jeg vet ikke med deg men jeg velger å kle meg som jeg vil når jeg går igjennom oslo også, ol det er kjole eller skjørt betyr ikke stort for meg, men jeg bør kanskje la være ettersom noen kan bli frista til å tenke feil tanker?
Er så enig med deg i alt. Her har mine fått velge selv og de har hatt både badedrakter og bikinier fra 2 års alder. De som tenner på barn gjør det uavhengig av klærne de har på seg, og barna vil gjerne ha det vi voksne har. Eneste forskjell på liten og stor overdel er at de får mindre sol på seg.
 
Jentene er nå 8 og 10 år, de bruker badedrakt.
 
Tankini . Hun min på snart 11 har enda ikke fått lov å bruke bikini med trekant form. Men heller slik som ser ut som sports topp. Det kommer jeg til å holde på fram til hun faktisk har noe som skal være inni den overdelen. Brukte badedrakt til hun var 6/7 og gikk over til 2 delt men då tankini som dekker magen. :) ikke vært hverken klaging eller noe
 
Badedrakt er jo grusomt å ha på, vått ekkelt så nei mitt barn kommer ikke til å få badedrakt. Jeg ser på badedrakt og bikini som badetøy og ikke plagg for å være sexy i eller for å sånn sett skjule så mye.
Barnet mitt kan bade i bikinitruse, greit å slippe så mye skille av solen, men ønsker hun topp så får hun det også. Jeg gikk med bikini som liten, husker den var så fin. Og jeg tenkte ikke at nå er jeg sexy for ingen barn er sexy, det er de psyke tankene til de voksne som gjør barn sexy ikke barna selv :)
 
Badedrakt eller badetruse.
Ikke snakk om bikini før hun har noe å fylle den med + være gammel nok.
Tror ikke jeg ville akseptert det før 10+ +
 
Storesøster på snart 6 år har begynt å ytre ønske om bikini men godtok det fort at jeg syns det er upassende og at hun får heller ny badedrakt, og at det ihvertfall ikke blir noen bikini i år.

Hva bruker deres barn og hvor gamle er de?
Bikinitruse brukte jentungen når hun var 6. Når hun ble 7 var det bikinitopp også. I svømmehall er det badedrakt. 11 nå.
 
Treåringen bruker badedrakt eller badetruse, bikini har ikke vært noe tema ennå... Men hvis hun begynner å ytre ønske om det etterhvert kommer hun nok til å få det (litt avhengig av snitt/utforming naturligvis) :)
Jeg klarer ikke helt å se den store forskjellen på bikini og badedrakt, da begge jo er ment for å skjule puppene? (hvis ikke hadde vel også gutter/menn spradet rundt i badedrakter istede for badebukser :p )
 
Min er 7 snart og bruker begge deler! Jeg kjøpe bikini som truse og overdelen som dekkes mest mulig.
 
Back
Topp