Bikini eller badedrakt....

Kjøpt meg en badedrakt. :)
 
Jeg bader og soler med hjemme i bikini, for det er det eneste jeg har hatt til nå som holder puppene på plass. De badedraktene jeg har sett gir noen skikkelig pannekakepupper, ser bare dumt ut. Stranda med masse folk er ikke et sted jeg vil til, både fordi jeg ikke liker folkemengder (stressende, bråkete, mye å følge med på), og fordi vi bader helst i ferskvann, som vi har i gangeavstand og med minimalt med folk, om noen i det hele tatt. Men skulle jeg gått på en strand hadde jeg nok tilbrakt mye av tida med strandkjole.

Har skaffet meg en badedrakt nylig da, som faktisk holder puppene fint oppe. Fant ikke noe her da, den ble kjøpt i London.
 
Bikini på stranda.
Badedrakt i svømmehall
 
Jeg har alltid brukt bikini, men har en badedrakt med åpning for amming. Så blir vel å bruke den litt også i år:)
 
Gjerne bikini men tar badedrakten om bikinien er våt fra dagen før feks.
 
Bikini. Men bruker gjerne en badeshorts som underdel - liker det bedre
 
Bikini :) eier ingen badedrakt for tiden.. Men tenker det er greit etterhvert hvis man går i svømmehall ol med mini :)
 
Bikini når jeg soler meg og badedrakt når jeg bader. Skifter altså før og etter badinga.
 
Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt en god bikinioverdel for oss som trenger litt støtte og en større størrelse?
 
Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt en god bikinioverdel for oss som trenger litt støtte og en større størrelse?
Du kan prøve på Change. Ikke alltid alle modellene er fine, men de pleier å ha noe bra :) Koster litt da :p

Jeg bruker bikini
 
Bikini. Enda ikke funni en badedrakt som passer. Er for smal i midjen i forhold til resten. Blir bare feil.
 
Back
Topp