Biff og blowjob-dagen

Er det biff og blowjob dagen? Jeg er i så ventemodus på baby at jeg såvidt det at det er onsdag :laughing002. Jeg spurte mannen om han ville finne på noe nå som jeg oppdaget at det var den dagen ;) men han sa han sto over :eek: er vel ikke så mye hot med en hormonell, engstelig kjærest gravid på overtid :wtf::laughing002
 
Hadde 1,5 kg biff i kjøleskapet men endte med grandis fordi vi ikke orket å lage mat :p
Blir heldigvis biff og blowjobs mye oftere enn en gang i året så dagen er ikke spesielt viktig.
 
Feirer verken den ene eller den andre på en dato som er satt av andre gitt.
 
B&b skal liksom være den dagen kvinner gjør ting for mannen.
En dag som er til for sex press og trakassering så nei tusen skal du faen meg ha takk.
Valentins dagen er i det minste for begge parter dersom man feirer den.

For meg er det pi-dagen i dag, 3,14

Oi da. Dårlig erfaring med den dagen eller?
 
Oi da. Dårlig erfaring med den dagen eller?
Personlig har jeg det ikke, men har hørt andre har hatt det og syns hele konseptet blir helt feil.
 
Personlig har jeg det ikke, men har hørt andre har hatt det og syns hele konseptet blir helt feil.

Ser den, for meg så er ikke valentines eller b&b dagen noe vi feirer men ser egentlig på valentine som mer for damene, de fleste jeg kjenner forventer oppvartning den dagen av mannen så derfor ser jeg på b&b dagen som ren humor fra menn sin side, de tar en dag fordi vi gjør det[emoji23]
 
Hehe syns denne dagen er morsomt og vi pleier «å feire» den. Men nå var han dessverre ikke hjemme i år så da blir det ett år til neste biff middag og bj.

Hehe Neida. Her får an veldig ofte bj. Sjeldnere biff da kanskje [emoji23]
 
Her feirer vi ikke sånne dager. Og bj får han flere ganger i året :p
Jeg er enig med dem som sier at dager som er oppfunnet av andre bare er tull.
I alle fall sånne som er er oppfunnet av handelstanden, eller i andre land som valentines day...
Jeg er mere for, og plutselig overraske i hverdagen. Når mannen min ikke ser det komme :D Jeg merker hvor mye han setter pris på det :p Og da gleder det meg også å gjøre det :D
 
Haha. Dagen ble forbigått stillhet. Det ble faktisk Valentines også.
 
Back
Topp