Biff og blowjob-dagen

Babysyk91

Gift med forumet
August 2018
Idag er det jo 14. mars og B&B-dagen, dagen hvor mannfolka håper på å få servert biff til middag, og blowjob til "dessert". Hva syns dere om denne dagen, som er et motstykke til Valentines day? Synes dere at det bare er gøy og moro eller håpløse greier?:p
 
Last edited:
Idag er det jo 14. mars og B&B-dagen, dagen hvor mannfolka håper på å få servert biff til middag, og blowjob til "dessert". Hva syns dere om denne dagen, som er et motstykke til Valentines day? Synes dere at det bare er gøy og moro eller håpløse greier?:p

Vi markerer ikke valentines day, den dagen er ikke "min" dag, det er mannen som "serverer" middagen her, vi spiser sjeldent biff til vanlig, og BJ's forekommer langt oftere enn én dag i året, og brukes ikke som "belønning" for romantiske gester. :p

Sånn, dagens utblåsning. :p
 
Næh. Møtte på en kompis som kommenterte det isted på tull. Svaret var at det er totalt bortkastet da mannen og en annen kompis spiser biff rett som det er. Blowjob, nei vetduhva, ikke liker jeg å gjøre det og ikke kunne han funnet på å forvente det heller. :p

Siden vi likevel er inne på ting som begynner med samme bokstav, når er (matrett som begynner på a?) og analsex-dagen?:hilarious:
 
Blir definitivt ingen BJ nå når jeg er gravid :p
Sambo har tydeligvis ikke vært klar over at det er den dagen i dag :laughing001
 
B&b skal liksom være den dagen kvinner gjør ting for mannen.
En dag som er til for sex press og trakassering så nei tusen skal du faen meg ha takk.
Valentins dagen er i det minste for begge parter dersom man feirer den.

For meg er det pi-dagen i dag, 3,14
 
Jeg gir mannen en mix av blowjob og handjob rett som det er, liker å tilfredsstille, men vi bryr oss ikke om slike dager som dette og valetines. For tullete.
 
Nei det ble ikke noe av valentines, så da blir seg ikke noe b&b dag heller. Hadde han disket opp på valentines, så kunne jeg vært med på ehh... «spillet». Men han synes tydeligvis ikke noe om det, så da... dro uansett på jobb når jeg kom hjem fra jobb begge dagene (er sånn hver torsdag).
 
Næh. Møtte på en kompis som kommenterte det isted på tull. Svaret var at det er totalt bortkastet da mannen og en annen kompis spiser biff rett som det er. Blowjob, nei vetduhva, ikke liker jeg å gjøre det og ikke kunne han funnet på å forvente det heller. :p

Siden vi likevel er inne på ting som begynner med samme bokstav, når er (matrett som begynner på a?) og analsex-dagen?:hilarious:

Det har jo ingenting med samme bokstav å gjøre da. Det er menn som klaget over at valentinesday ikke var noe koselig for menn, kun for kvinner. De ønsket ikke å feire enn dag med blomster og sjokolade, men med biff og blowjob.
 
Næh. Møtte på en kompis som kommenterte det isted på tull. Svaret var at det er totalt bortkastet da mannen og en annen kompis spiser biff rett som det er. Blowjob, nei vetduhva, ikke liker jeg å gjøre det og ikke kunne han funnet på å forvente det heller. :p

Siden vi likevel er inne på ting som begynner med samme bokstav, når er (matrett som begynner på a?) og analsex-dagen?:hilarious:

Haha, arrabiata og analsex-dagen? :D
Vi spiser sjeldent pasta, men... :p :p
 
Det har jo ingenting med samme bokstav å gjøre da. Det er menn som klaget over at valentinesday ikke var noe koselig for menn, kun for kvinner. De ønsket ikke å feire enn dag med blomster og sjokolade, men med biff og blowjob.
Du glemte å lukte på spøken min :hilarious:

Haha, arrabiata og analsex-dagen? :D
Vi spiser sjeldent pasta, men... :p :p
For en kinky navn på en matrett, måtte søke det opp rør det hørtes så spesielt ut! Denne skal vi innføre! 14. April, right?:D
 
Du glemte å lukte på spøken min :hilarious:


For en kinky navn på en matrett, måtte søke det opp rør det hørtes så spesielt ut! Denne skal vi innføre! 14. April, right?:D

Hehe, ja, det høres alt kinky ut, så dette passer jo fint. :p
 
Her er mannen på jobb, så blir ikke noe på han i dag. Feirer ikke slike dager, synes det er tåpelig. Her har vi sex og BJ når vi føler for
 
Svett og fæl? :woot: namnam

Hehe, han dusjer alltid i forkant. Det gjør vi begge to. Han er nok ikke like "pirkete" på det som meg ifht at jeg dusjer rett i forkant, men jeg trenger at vi begge er nydusjet. Det er vel verdt de to minuttene for å klare å slappe helt av. ;)
 
Back
Topp