Bibs prøver på førstemann!

IMG_4268.JPG

Min første handel igår[emoji173]️
 
Så fint :) og så flott å se at det også går bra, selv etter flere sa. Fortsatt ikke gravid etter ma i oktober, og det er så godt å se solskinnshistorie! Masse lykke til videre! :)
 
Så fint :) og så flott å se at det også går bra, selv etter flere sa. Fortsatt ikke gravid etter ma i oktober, og det er så godt å se solskinnshistorie! Masse lykke til videre! :)

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ krysser fingrene for at kroppen din har tatt seg en god pause for å komme på plass, og at terminspiren setter seg snart[emoji173]️ masse lykke til<3
 
Nettopp tatt vaksine for rhesus negativ!! F@&! så vondt x) å jeg, sefølgelig, stigråter før de i det heletatt har stukket!
 
Akkurat det hun gjør[emoji173]️ fikk ikke det største gliset på bildet, men har det på video<3 helt fantastisk[emoji5]
Kommet til uke 29 nå, så nå nærmer det seg sakte men sikkert[emoji173]️
Så herlig❤ går nok fort nå når det nærmer seg sommer og finere tider:)
 
33 fullgåtte uker idag[emoji173]️
Måtte på føden i går pga menssmerter og vonde hyppige kynnere. Tappen har gått fra 3,7 cm til 2,4 - men det var heldigvis ikkje bekymringsverdig. Fått beskjed om å holde senga i går og dag for å se om det bygger seg opp med vondere kynnere og evnt blodslim. Satser på jeg klarer knipe igjen i hvertfall 3 uker til[emoji173]️
Jenta mi ble målt til -4,6% vekstavvik og ca 1850g, men at alt livet jeg kjenner tyder på at hun får nok av næring og energi<3
Jeg satser på at de skrev feil sist kontroll da de noterte +6%, at de egentlig mente - og at jenta mi da har vokst istedenfor å gått ned[emoji173]️
 
Back
Topp