Bibs prøver på førstemann!

Gledens dag! Nå bikker jeg snart 8 uker. Har aldri vert så langt som jeg er idag! TUL og skrive under på papirer med banken for å overta hus i januar, på onsdag som kommer! Og på toppen av det hele fikk jeg vite at en barndomsveninne som jeg har fått kontakt med det siste året, og skulle ønske jeg fikk mer kontakt med, er gavid hun også!! Hun er bare 4 uker idag, men valgte å si det til meg! Da blir det en måned mellom barna våre hvis begge sitter til mål! Gud så spennende<3
 
Gledens dag! Nå bikker jeg snart 8 uker. Har aldri vert så langt som jeg er idag! TUL og skrive under på papirer med banken for å overta hus i januar, på onsdag som kommer! Og på toppen av det hele fikk jeg vite at en barndomsveninne som jeg har fått kontakt med det siste året, og skulle ønske jeg fikk mer kontakt med, er gavid hun også!! Hun er bare 4 uker idag, men valgte å si det til meg! Da blir det en måned mellom barna våre hvis begge sitter til mål! Gud så spennende<3

Så bra! Kjempe glad på dine vegne! :D
 
8b8a0acafe5b6a1f85e812850aaa95d2.jpg

Jeg har aldri vært så lykkelig [emoji173]️
 
600b846e5fdafc89f7587dc4f6e5b648.png

Første gang jeg har runnet de magiske 12<3 LYKKE! Nå gleder jeg til å se den lille på onsdag! Krysser alt jeg har for at jeg fortsatt får se liv<3
 
Føste legekontroll idag, 12+1. Fikk høre hjertet til lillegull, 156 slag i minuttet! så betryggende å høre at det var liv! Nå ser jeg endelig litt lyst på det[emoji173]️
 
22052036b4ae584887d65cd7725890f8.jpg
c536b189e4dd7072c04488f43f8e599e.jpg

7869fe30142160d5bbf6b9dfdb6d0646.jpg

Lille, perfekte mageboeren min[emoji173]️
Spørte etter kjønn, men han ville ikke engang tippe xp sa at det ikke er sikkert så tidlig.
Prøvde å se etter den såkaldte nub teorien, men jeg finner ikke engang nuben på skatten min[emoji12] jeg får smøre meg med tilmodighet til OUL om 6 uker.. med mindre jeg bestiller privat, for DET var lenge å vente xp jeg vil jo handle!! [emoji1]
 
Wii. Ultralyd imorgen for å finne ut kjønn! Fin tidlig borsdagsgave[emoji173]️ krysser fingrene for at d viser<3
 
8 dager til OUL[emoji173]️ gleder meg.
Var hos legen i går, har havnet litt i depresjonsland. Bekymrer meg bare og er lei og redd for at det ikke er liv i magen. Fikk høre hjertet slå, og da er jeg sikker på at det jeg har kjent har vert spark fra lille[emoji173]️
Etter 3 SA kan jeg ikke tro at jeg skal være så heldig å endelig få ett liv til verden, men legen betrygger meg med at «jo det er du nå». Gleder meg til frykten forsvinner og gleden tar over<3
 
Sååå utrolig spennende!
Og lille jenta di ser aldeles nyyyydelig ut :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp