Bhg strikk

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hva synes du eller strikker du til å ha i bhg?
Trenger inspirasjon til hva jeg kan strikke til å ha i bhg utover høsten/ vinteren [emoji4]
 
Følger :)

Men tenker umiddelbart at gode bukser, åpen jakke og en god heldress er gull :)

Disse 3 skal jeg strikke i hvertfall:

776650CA-5874-4EB4-85D7-67A498245E86.jpeg BEDC374E-B733-468E-9D1F-DF7E0D36656E.jpeg D957DB51-2E43-4D64-B8E0-EDFA7327D50E.jpeg
 
Den gule jakka strikkes den frem og tilbake?

Har strikket ribbestrikke buksa fra ullungen - strikkezilla og den blir det flere av.

Ja jeg tror det :) Virket veldig grei, skal starte på den i en mindre størrelse etterpå ;)
 
Barnehagevotter! De sitter godt på hendene, og er enkle å strikke, vottene er like, så trenger ikke å tenke på høyre og venstre tommel.

Ellers er ribbestrikket bukse, strikket genser eller jakke gull verdt. En hals (hvis de godtar det) er og verdt hver ei maske. Evnt strikke balaclava/finlandshette med ribbeteknikk.
 
Mini har billebælue, kvalavågsdress (klompelompe). Og ellers en del gensere og bukser som jeg ikke vet navnet på siden hun har arva. Jeg liker lettvint-serien og tenker å strikke den til henne i løpet av vinteren hvis jeg ikke finner noe helt uimotståelig fint i den nyeste klompelompe-boka.. Råtasslue er veldig god syns jeg. Og mormora strikker barnehagevotter. Ellers holder jeg på med en prinsegenser (Gustav og Berta) i tynt garn nå som blir fin til varme høstdager [emoji4]
 
Ribbestrikka bukse er et must her!
En litt tykkere til høstdager (uten noe over, eller under regntøy) og en tynnere til vinteren.

Og så er jeg veldig glad i å strikke løvetanngenseren.

Og selvfølgelig: barnehagevotter og ullsokker!
 
Ribbestrikka bukse er et must her!
En litt tykkere til høstdager (uten noe over, eller under regntøy) og en tynnere til vinteren.

Og så er jeg veldig glad i å strikke løvetanngenseren.

Og selvfølgelig: barnehagevotter og ullsokker!

Løvetanngenseren lurer jeg på, har du strikket den i flere garn typer?
 
Back
Topp