BH

Aprilblomst17

Blir kjent med forumet
Vær gang jeg kommer hjem med en BH som satt perfekt tror jeg boobsa mine bestemmer seg for å vokse litt til. Og dagen etter passer den ikke lenger!! Jeg blir GAL. Fant endelig en uten spiler og som ikke ga med klumpete bryster helt øverst når jeg bruker en trang overdel øverst.men nei...og som ikke koater en formue! 2 dager etterpå tøyt brystene ut av dem!!!!!!! De har vokst seg større enn magen!!!:wtf:

Hva bruker dere????
 
Bare en gammel amme-bh fra sist jeg hadde baby. Kjøper ikke ny før ammingen er stabil. Sist endte jeg med å måtte mellomlande i en D, vanligvis er jeg liten B :p Amme-singletten er også ok, spileløs.
 
Jeg slet med at det rett og slett var vondt og ubehagelig å bruke vanlig BH. Kjøpte "broadlace top" fra Cubus og de var veldig bra for meg :) uten spile og med et lite innlegg slik at jeg slipper å føle at jeg blotter nipplene til alt og alle :p
Kostet bare 129 kr så synes de absolutt var verdt det selv om jeg kanskje må kjøpe i større størrelse etterhvert.
 
Skal sjekke ut broadlace top'en!
Begynner å gå lei av BH greiene:dead: og det før jeg har gått til innkjøp av amme Bh. Har en amme BH fra lindex trur jeg det var...blir ikke noe mere kjøp der før boobsa har vokst ferdig det de skal etter fødsel nå! :meh:
 
Skal sjekke ut broadlace top'en!
Begynner å gå lei av BH greiene:dead: og det før jeg har gått til innkjøp av amme Bh. Har en amme BH fra lindex trur jeg det var...blir ikke noe mere kjøp der før boobsa har vokst ferdig det de skal etter fødsel nå! :meh:

Samme her, også synes jeg ammeBHene er så dyre.. så surt å bare få bruke dem i en måned :( håper broadlacen passer for deg også! Var en helt annen verden etter å ha vært plaget med klemte pupper og vonde skuldre/nakke på grunn av feil BH størrelse :)
 
Samme her, også synes jeg ammeBHene er så dyre.. så surt å bare få bruke dem i en måned :( håper broadlacen passer for deg også! Var en helt annen verden etter å ha vært plaget med klemte pupper og vonde skuldre/nakke på grunn av feil BH størrelse :)
Ikke giddet å kjøpe enda siden jeg håoer på å føde ganske snart. Har termin 20.april og har Lindex-greiene. Men så skal jeg ut på broadlace jakt så snart jeg kan. Så slipper jeg å kjøpe en nå og så en til etter at brystene har fylt seg opp. For som du sier: dyre!!!
 
Jeg bruker noen fra hm som ser ut som sportstopper. Gode og myke, men lite støtte.
Men fungerer for mitt bruk.
 
Et lite tips er at ammebher fra ebay er helt tipptopp har kjøpt et lite lager. Syntes de også er mye mer praktiske i bruk da de har oppknepping midt på bhen foran i steden for oppe ved stroppen. Koster i tillegg nesten ingenting så råd til å feile, tror jeg har betalt ca.25kr stykk:happy:
 
Et lite tips er at ammebher fra ebay er helt tipptopp har kjøpt et lite lager. Syntes de også er mye mer praktiske i bruk da de har oppknepping midt på bhen foran i steden for oppe ved stroppen. Koster i tillegg nesten ingenting så råd til å feile, tror jeg har betalt ca.25kr stykk:happy:
Har du noen linker?:)
 
Åh, supert! Jeg sliter med å finne gode bh-er
 
Back
Topp