bevegelser

Hanne84

Forelsket i forumet
Hei...
Jeg er nå i uke 30 å syntes plutselig at det er blitt lite bevegelser..[:o]
Det er litt men ikke så mye..blir jo en smule bekymret.....
Er det noen som har noen erfaringer med dette?
Skal ringe jordmora i morgen bare for å høre om alt er slik det skal...
Takk på forhånd[:)]
 
hei,jeg er oxo 30 uker på vei[;)]
merka i går at bevegelsene var blitt annerledes.De er ikke så kjappe og harde lenger,men mer "svalende"og svakere,Snakket med jordmor om dette,hun sa det var normal fordi det er trangere i livmoren nå.

Forresten,ser du er fra nordland,det er jeg oxo.pluss at vi har termin samme dag[:)]
koskos[:)]
 
ja det er ikke de samme dunkene som det har vært...
mer rolige og forsiktige bevegelser...
Skal jo ikke så mye til før man får litt små angst for at noe skal være galt...[:)]
 
vet du, rart du skriver det nå....har hvert så rolig i magen min også den siste uka....så tenkte faktisk på og ringe legen i morgen tidlig for og høre om det er normalt!
kjenner henne rører på seg og presser på ribbeina osv...men hun sparker mindre nå, ble bekymra en stund. men hvist dere også er sånn så karnskje det er normalt da?!
 
Jeg var hos jordmor på torsdag, og ble sendt rett til sykehuset for en sjekk. Beskrev for henne det dere sier; Kjenner ikke de samme kraftige sparkene mer! Kjenner at babyen beveger seg, og at den er i live, men sparkene ble plutselig vekk!! Alt sto bra til med junior på ul, og legen kunne ikke gi noe godt svar på hvorfor den nå ikke sparka mer, bare rørte på seg. Plass kunne være en grunn....

Men så - i går hadde den fått tilbake gnisten igjen, etter ei hel uke som rolig baby[:D] Da kom kraftsparkene tilbake til vår stoooore glede!
Så fortvil ikke, de kan dukke opp igjen[:)]

Fikk beskjed på sykehuset om at så lenge jeg kjente bevegleser, kjente at den røra på seg så var alt bra. Syns det var litt ekkelt å kjenne etter det, og ikke spark, men fikk vite det at det kom til å bli mindre spark ettersom plassen ble mindre for den. Kjente jeg ikke de her glidende bevegelsene så måtte jeg ta kontakt!!
 
Vært lite bevegelser her også,klart jeg kjenner liv men ikke til de grader som for 1 uke siden. Men artig å se hvordan magen beveger seg når den lille rører på seg[:D]
 
å det er nå enda godt at det ikke bare er meg:)
Men skal allikevel ta kontakt me jordmora ,sånn bare for å være sikker[:)]
Får liksom ikke ro i sjela før jeg får det inn med teskje[:D]
 
Back
Topp