Bevegelse?

Makr

Forelsket i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Kjenner noen dager noe som kan beskrives som en slags pulserende bevegelse helt nederst i magen. Har sjekket med doppler og fant hjertelyd rundt samme plass. Er dette babyen som beveger seg? Ser folk skriver det minner om en fisk eller sommerfugl, så er jo ikke helt likt. Jeg er førstegangs og 16+6 i dag. Kan det være jeg har kjent babyen?[emoji173]️
 
Kjenner noen dager noe som kan beskrives som en slags pulserende bevegelse helt nederst i magen. Har sjekket med doppler og fant hjertelyd rundt samme plass. Er dette babyen som beveger seg? Ser folk skriver det minner om en fisk eller sommerfugl, så er jo ikke helt likt. Jeg er førstegangs og 16+6 i dag. Kan det være jeg har kjent babyen?[emoji173]️
Jeg har aldri hatt hverken en sommerfugl eller en fiskehale i magen, så kan ikke helt skjønne hvordan jeg kan sammenligne med de tinga :p jeg for min del kjenner mer dirring eller pulserende bevegelse som du sier ja ;)
 
Jeg har aldri hatt hverken en sommerfugl eller en fiskehale i magen, så kan ikke helt skjønne hvordan jeg kan sammenligne med de tinga :p jeg for min del kjenner mer dirring eller pulserende bevegelse som du sier ja ;)

Så gøy å høre da! Kjente ikke meg helt igjen i fisk eller sommerfugl jeg heller.
 
Kan godt være babyen ja [emoji7]
 
Det skal du ikke se bort ifra at kan være babyen nei :)
 
Jeg har aldri hatt hverken en sommerfugl eller en fiskehale i magen, så kan ikke helt skjønne hvordan jeg kan sammenligne med de tinga :p jeg for min del kjenner mer dirring eller pulserende bevegelse som du sier ja ;)
Har du ikke hatt en sommerfugl i hånda, eller holdt en liten fisk når du var liten? :p
 
Har hatt mykje "uro" i magen, men endå så svakt at det ikkje er heilt enkelt å skille frå andre ting som skjer nedi der. Sonmarfugl og fisk har eg ikkje merka noko til :rolleyes: Dei få sparka eg har kjent har komme på sida av magen.
 
Det kan det nok veldig gjerne være! ;)

Hos meg dirrer det, eller jeg kjenner små dult rett og slett.
 
Fisk spreller ganske fort som regel. De bevegelsene jeg kjenner minner meg mer om enkle bobler som sprekker. Får dem som regel enkeltstående og ikke som mange på rad.
 
Jeg kaller det jeg kjenner for "vælving". Typ om du tenker hvordan du "vælver" inn dipp-pulver i rømma. Sånn deigete-bølge liksom.

Høres jo veldig romantisk ut, men ikke noe fiskehaler hos meg - mini tar seg til rette. I dag tror jeg han var på "leos lekeland".
 
Jeg hadde masse sommerfugler og fiskehaler i starten, sånn fra uke 12 og utover. Nå (16+6) er det mer tydelige dytt og romstering som råder...
 
G
Jeg har aldri hatt hverken en sommerfugl eller en fiskehale i magen, så kan ikke helt skjønne hvordan jeg kan sammenligne med de tinga :p jeg for min del kjenner mer dirring eller pulserende bevegelse som du sier ja ;)
Her og. Føle dirringene kommer når saltoen avsluttes:) Lol
 
Jeg kaller det jeg kjenner for "vælving". Typ om du tenker hvordan du "vælver" inn dipp-pulver i rømma. Sånn deigete-bølge liksom.

Høres jo veldig romantisk ut, men ikke noe fiskehaler hos meg - mini tar seg til rette. I dag tror jeg han var på "leos lekeland".

Hahahaha [emoji23][emoji23] må le av beskrivelsen[emoji23][emoji23] «vælver inn dipp-pulver i rømma»
 
Jeg tror jeg har kjent noen dytt. Kanskje. Kan nesten se for meg at den sparker litt fort mot «kanten» ganske raskt noen ganger, også kjenner jeg ikke mer.
Har heller ikke kjent fisk eller sommerfugler eller bobler.
 
Hahahaha [emoji23][emoji23] må le av beskrivelsen[emoji23][emoji23] «vælver inn dipp-pulver i rømma»

Hehe satt lenge og funderte på Beate beskrivelse - eneste som jeg følte ble riktig ;D
 
Har kjent litt på følelsen som om man holder hageslangen under vann og kjenner vannstrømingen. Samme når man er i boblebad ish. Sånn vannstrøming under vann [emoji28] er 17+3 nå førstegangs, så litt usikker på hvordan det kjennes ut
 
Kjenner endå ganske lite (18+0), men igår ikveld var det plutselig ein _stor bevegelse! Satt litt framoverlent i senga og snakka med mannen, plutselig kjenner eg det omtrent vrir seg på heile nedre venstreside av magen :woot: Blei skikkelig satt ut, kom heilt utav det blå. Trur ungen må ha tatt ein salto eller noko, heilt rolig før og heilt rolig etter..
 
Back
Topp