Bevegelse hos baby

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Når begynner de glidende bevegelsene over magen å synes, og når stikker kroppsdelene frem?
Her er det masse spark, overalt! Så jeg gleder meg til å også få kjenne og se når baby gliiir over magen :)
Forresten 26+3 nå :)
 
Jeg er 28 uker på vei nå, og har sett spark i noen få uker, kanskje. Så det tidligere med førstemann, og det varierer veldig. Bevegelsene blir generelt mer glidende mot slutten når det er mer plass, men da vil du nok ha sett spark og sånt en stund allerede :) det kommer veldig an på hvordan den lille ligger, hvor morkaken er osv. Etterhvert merker du tydelig om babyen ligger helt over på den ene eller den andre siden fordi hele magen flytter på seg :D
 
Ser spark veldig tydelig, så er vel bare ivrig på å nå neste stadiet [emoji14] Selv om jeg har lovt meg selv å nyyyte hver dag for plutselig er det over og jeg savner det [emoji14]
 
Her har det gått over i en kombinasjon av bevegelser og spark, uke 28+1 [emoji4]
 
Her er det litt forskjellig som skjer - det er blitt en del mer lange og flytende bevegelser men også kombinert med kjappe spark osv. Hele magen danser haha, :p er så Kosleig !
 
Lillegutten min har begynnt med glidende bevegelset og armer/føtter nå, å til min stor frustrasjon er han mest aktiv under/bak ribbein[emoji21]
Men ser stadig vekk det stikker ut en kroppsdel [emoji85] herlig [emoji173] er nå straks i uke 30 [emoji4] (29+0) i morgen [emoji4]
 
Kjenner ofte glidende bevegelse, men ser ikke hånd/fot avtrykkene enda:happy:
Syns det er skikkelig koselig når hun glir sånn over magen :D:Heartpink
 
Back
Topp