Betaling barnevakt/trillepike

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hva betaler dere barnevakten deres? Snakk om nabojenta på 15, og kun noen timer på ettermiddag/kveld. Og hva når de selv tilbyr å trille tur, betaler dere da?
 
Hva betaler dere barnevakten deres? Snakk om nabojenta på 15, og kun noen timer på ettermiddag/kveld. Og hva når de selv tilbyr å trille tur, betaler dere da?
500 bruker vi å betale for en kveld.
Dersom hun tilbyr selv å ta med ungen på lekeplassen eller trilletur så betaler vi ikke.
 
Trilletur dagtid 50 kr
Barnevakt kveld 80 kr t
50 kr/t selv når hun spør selv om å få låne med seg babyen? Jeg synes nemlig det ikke bør trenge betaling, hadde det derimot vært jeg som spurte om hun kunne trilla så hadde jeg selvfølgelig betalt
 
50 kr/t selv når hun spør selv om å få låne med seg babyen? Jeg synes nemlig det ikke bør trenge betaling, hadde det derimot vært jeg som spurte om hun kunne trilla så hadde jeg selvfølgelig betalt

Når man spør om å få trille babyen, er det vel å anse som en slags jobbsøknad? Jeg gjorde det selv fra jeg var 12-15 år. Fikk etter hvert fast avtale et par ettermiddager/helger i måneden. Forventet å få en liten sum penger for innsatsen. Spør bare hvor mye hun forventer. Lønnsforhandlinger kan aldri innøves tidlig nok.
 
Hva betaler dere barnevakten deres? Snakk om nabojenta på 15, og kun noen timer på ettermiddag/kveld. Og hva når de selv tilbyr å trille tur, betaler dere da?
Spør henne rett ut, det hjelper henne å erfare det å møte en eventuell arbeidsgiver, det hjelper henne å se forskjell på når hun selv føler at hun er på jobb, og kanskje kan du være den som innstiller henne på at man må jobbe for pengene.
 
Back
Topp