Besteforeldre

Veldig sjelden foreldrene mine kommer hit med mindre vi trenger barnevakt, som ikke er så ofte, eller det er bursdagsfeiring. Vi er hos de oftere eller møter dem ute hvis vi finner på noe
 
Foreldrene mine ser vi 1-2 ganger i uka, de bor ca ti minutter unna med bil. Svigers bor på andre kanten av landet, så da begrenser det seg til ett par ganger i året.
 
Farmor og farfar ser de minst engang i uken, ofte mer. Mormor og morfar sjeldnere, men så bor de på andre siden landet:)
 
Er det bare jeg som syns det litt opp til besteforeldre å komme på besøk? At de som er eldre (altså ikke gamle og skrøpelige) heller burde komme på besøk HJEM til barnebarn? Enn at barnebarn ofte skal måtte reise til de? Og når besteforeldrene blir eldre så mer vanlig å reise til de da?
Tja tenker vi like gjerne lan besøke jeg
 
Er heller sjeldent at de kommer til oss, men prøver å få reist til svigermor to til tre ganger i året (flytur eller 8t m bil). Foreldrene mine bor en halvtime unna med bil, så de ser vi oftere
 
Svigers ser vi en gang i uken [emoji178] Mine foreldre ser vi kun i bursdager, dåp etc. Utrolig skuffet over dem!
 
Det kommer helt ann på. Mamma er den som oftest kommer på besøk og har mest kontakt med oss, pappa er ikke så ofte her så vi møtes når jeg drar hjem til mamma og pappa. Foreldrene til min samboer er skilt, hans mor har jeg knapt møtt. Sist var i dåpen til vår sønn høsten for 3 år siden. Hun skulle komme på besøk for en mnd siden da lillesøster kom til verden for 2 mnd siden, vi hørte ikke noe mer og det ble aldri noe besøk. Hans far og hans samboer sprang ned dørene når storebror kom til verden og hans første halvår inntil han ble for stor for enkelte. Siden har de knapt vært innom 1 gang i året, hans far kansje 2 ganger. Hans mor bor 6 timer unna, mine foreldre og hans far 3 timer unna. I tillegg jobber hans far her (en uke på, en uke fri) å er ofte i nærheten, men kommer aldri innom.
Syns det er tungt å dra med seg små barn på tur stadig vekk, tenker som så at besteforeldre som har det lettere kan komme på besøk i småbarnsperioden
 
Svigers mer enn mine da de bor nærmere.
Mine kanskje 3 ganger i halvåret?
 
Min mor kommer stortsett bare i bursdager, eller de få gangene jeg inviterer på middag, men vi er ofte på besøk hos de, de har stoooort hus og stor hage ved sjøen, så er veldig kjekt å ta ungene med dit:)

Min far kommer kun ved bursdag og dersom han skal levere noe til oss, gaver eller annet. Inviterer innimellom på middag.

Svigers kommer vel kanskje en gang i mnd, noen ganger sjeldnere. Ikke så ofte vi er hos de heller. De er alltid opptatt

Alle våre foreldre bor ganske nært oss, tar 10-40 minutt å kjøre til de

Jeg skulle ønske de vi ser sjelden var her oftere, men kan ikke tvinge de heller..
 
De som bor i samme by kommer ofte et par ganger i uka. Evt vi til dem [emoji4] kjempekoselig!
 
Et par ganger i året. Og vi besøker også et par ganger i året. 100 mil mellom oss og all familie.
 
Kommer veldig an på, alt fra tre ganger i uken til to ganger i måneden. Vi bor i gåavstand til hverandre, så de fleste besøk når det er ofte er bare sånn innom og hilse på.
 
Sist de var på besøk var i juni - men de var da kun ute i hagen og var der i 3 t i forbindelse med at vi feiret en bursdag. De har ikke vært inne hos oss på 1 år. Bor 35 min unna med bil.
 
Min mamma besøker de ofte, vi bor i samme bygda. Svigers er flinke til å komme på besøk, ca to timer å kjøre til dem. De har et knøttlite hus som ikke finnes barnevennlig for små barn, kombinert med lang biltur er det mye styr om vi skal sta dit hver helg. Pappa bor også ca to timer unna, sjelden vi er der.
 
Mine foreldre er innom så si daglig, besteforeldrene på farsiden vet ikke att mini er verken lagd eller født så de ser vi aldri.
 
Mine foreldre er her nesten daglig. Bor i samme bygda, og faren min bor i samme byggefelt. Svigermor 1-2 ganger i året.
 
Svigers bor 40min unna og er her kanskje 1 gang hver 3mnd, og vi svinger innom dem kanskje annenhver måned.
Min mor bor 9 timer unna og er her 1-2 ganger i måneden. Min far bor 8t unna og er aldri her.
Mine besteforeldre bor 20min unna og de ser vi fler ganger i uken
 
Her er besteforeldre innom en eller flere ganger i uka. Kommer med vafler eller for å si hei.
Bor på samme sted, så lettvint å stikke innom - synes det er helt tipp topp
 
Back
Topp