Besteforeldre

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Er besteforeldrene mye sammen med barna dine?
 
Nei ikke så mye... Er mer i vårhalvåret og sommeren enn resten av året. Høsten er det ikke så mye, da er det så hektisk hos oss.
 
Ja, det vil jeg si. I perioder kan det gå litt tid i mellom, men vi prøver å se dem så ofte vi kan. Og de prioriterer barnebarnet sitt veldig
 
De bor et stykke unna, så blir ikke så ofte som vi kunne tenkt oss. Enn der?
 
Mine er ganske mye, kunne selvsagt vært mer men helt ok. Vi har alle ganske fult program og de bor et stykke unna. Svigermor bor laaangt unna så de ses kanskje 2-3ganger i året og da er hun ikke med de, mer kommer på kaffebesøk og snakker med min mann.
 
Mine benytter enhver anledning til å være sammen med Barnebarna :)
 
Bor 3 mil unna. Noe vi mener ikke har noe å si! Men dem tar ikke initiativet til å spøre om å komme heller. Så merker det blir en del andre veien istede [emoji18]

Føler vi/barnebarnet nr 2 ikke blir like prioritert som hans søskenbarn. Søstern min, med deres sønn, "bor" i døra dems fler ganger i uka. Så stor forskjell behandling av oss søstre i mellom!
 
Er naboer med svigers men de ser dem sjeldent. Føler innimellom de forskjellsbehandler barna og har ikke noe behov for å være der da. Spesielt på høsten når svigermor er litt psykisk. Vår datter er favoritten og synes veldig synd på sønnen vår. Min mor bor i andre enden av landet og min far 1.5 time unna. Pappa ser dem sjeldent siden han jobber mye, han ser nevøen min mere men mye fordi de bor på samme sted.
 
Veldig ofte sammen ja. :)
 
Ja de er det.. og de er flinke til å låne en av gangen [emoji4]
 
Vi bor i nærheten av svigers og ser dem gjerne 2-3 ganger i uka. Foreldrene mine ser vi kanskje 1 gang i mnd.
 
nei
pappa var det da han levde
mamma kommer ett par ganger i året å så er vi der ett par ganger

svigers ser vi 7-8ganger i året
 
Mine fire eldste har bare mormor som enda lever, de resterende er døde. Mamma er veldig engasjert, og kommer på besøk så ofte hun overhode kan.

Min yngste har farmor i tillegg, men hun bor i Rogaland, og vi i Trøndelag, så de har bare møttes to ganger (dåp 2015, og bryllup 2017).
 
Sånn passe :) Kan gå litt tid innimellom, men ca 1 gang I uken enten det er mine foreldre eller sambo sine :)
 
Dem er ganske ofte sammen ja[emoji4] og vesla forguder dem alle fire[emoji169]
 
Veldig! Svigermor kjører mini i bhg en dag i uka, og svigers kan komme å hente mini titt og ofte, litt mindre med mine foreldre, men vi bor veldig nært hele gjengen så han har et veldig godt forhold til alle 4 :)
 
Back
Topp