Beskytte sengen?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Zephyra, 18 Mai 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Zephyra Forumet er livet VIP Julibaluba 2017 Sommerfuglene 2017

Min forrige fødsel startet med rier, og vannet gikk ikke før jeg hadde pressrier. Likevel tenker jeg å være føre var, og legge noen sengen i tilfelle vannavgang. Vil liksom ikke grise til hele madrassen :p
    Noen andre som tenker som meg? Og hvordan løser dere det isåfall?

• Liker Liker x 1
  2. Kilikina Glad i forumet Maiblomstene 2017 Sommerfuglene 2017

Har allerede lagt et tisselaken (babystr) med en håndduk oppå under lakenet nede ved hoftehøyde tar ingen sjanse da vi har nesten helt ny overmadrass, så håper det vil holde

• Liker Liker x 1
  3. Sadie Glad i forumet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene 2017

Har også kjøpt inn tisselaken faktisk, men ikke lagt det på enda. Vil heller ikke grise til sengen. Nå er det jo ikke mer enn kanskje 20% som starter fødsel med vannavgang, men her tar jeg ingen sjanser! :p

• Liker Liker x 2
    • Morsom Morsom x 1
  4. Hoppetau Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har lagt en håndkle under madrassen. Det får holde.

• Morsom Morsom x 1
  5. Lambi`83 Forumet er livet Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017 Sommerfuglene 2017

Ligger på tisselaken under madrassen :)

6. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Har tisselaken jeg skal legge under lakenet mitt:) her gikk vannet i senga sist fødsel, så tar ingen sjanser denne gangen :p sist glemte jeg å kjøpe tisselaken, så når jeg kjente vannet gikk spratt jeg ut av senga så alt vannet havnet heldigvis på gulvet :p

7. Baby⭐️ Flørter med forumet

Tisselaken må nok handles inn for jeg vil ikke ødelegge ei helt ny madrass

8. ivfbabyjuni2017 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Hvem er det du vil legge i sengen? :p
    Bare måtte kommentere det :p
    Jeg hadde lagt et tisselaken under rett og slett. Vet jo aldri, fordi om det bare er 10-15% av fødslene som starter med at vannet går. Jeg var jo en av de, så det kan jo være hvem som helst det skjer med likevel liksom :)

• Morsom Morsom x 2
  9. Zephyra Forumet er livet VIP Julibaluba 2017 Sommerfuglene 2017

Hahaha, det oppdaget jeg ikke før du kommenterte det :hilarious:

Ja tenker også jeg legger tisselaken der, just in case :p

• Liker Liker x 1
  10. Lille lam Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Har lagt tisselaken fordi vannet mitt gikk med et plask sist :p
    Regner ikke med det starter med vannavgang denne gangen og da men just in case :)

11. VenterLykkeNr2❤️ Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Har lagt tisselaken i senga

12. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Hmm. Kanskje jeg skal låne lillemors laken da. Sånn vanntett laken fra IKEA. Vi har 2, så det går bra. Om jeg husker det :p

13. Dragen Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Oppå overmadrassen ligger først tisselaken og oppå der har jeg en litt tykk madrassbeskytter som byttes 2.ganger i mnd og laken oppå der.

14. Mammaaaa91 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Her gikk vannet mitt i senge med første, og den flekken på madrassen gikk aldri vekk. Da hadde vi ikea seng, så det var ikke krise :p Denne gang har vi seng til 30k, så jeg har kjøpt tisselaken til voksen seng, hehe :p

15. LilleGull1517 Forumet er livet Sommerfuglene 2017 Junibarna 2015

Eh, nei det bryr jeg meg ikke om

16. Rimfrost92 Elsker forumet Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Har alltid hatt en kladd i sengen mot slutten, men i værste fall så kjøper vi bare ny overmadrass:p har en ekstra madrassbeskytter også, så det vil ikke gå helt igjennom til rammemadrassen:)

Har pleid å sitte på kladd i bilen på vei til sykehuset også, værre om vannet går i bilen føler jeg:p en værre rensejobb det! :p

17. Juli_2017_baby Flørter med forumet Julibaluba 2017 Sommerfuglene 2017

Oi, dette har jeg jo ikke tenkt på i det hele tatt! Verken når det gjelder sengen eller bilen. Hvor kjøper dere tisselaken?

18. VenterLykkeNr2❤️ Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Det jeg har brukt også

• Liker Liker x 1
  19. VenterLykkeNr2❤️ Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Ikea og jysk har til rimelig pris

20. frk. lykkelig Babylykke januar 2015 Sommerfuglene 2017

Her blir det ikke lagt noe i senga. . Får igjen på forsikringen dersom vannet går i senga - noe som betyr ny seng

• Liker Liker x 1

Del denne siden