Beskymret mor

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Har en gutt på 4år. Alltid vært liten og tynn. Har astma og allergi , og sliter med magen . For mageprobleme får han movicol junior. Har vært utredet for matallergier og tarmsykdommer.Ikke noe utslag. Matlysten går opp og ned , men generelt dårlig og redusert matlyst. Nå ser han ut til å ha gått ned litt vekt . Kjenner jeg blir helt koko og engstelig . Har jo dialog med legen og blir lege rett over helgen med mindre han ikke spiser som en helt i helgen. Vil ikke plage han med unødige prøver heller, livredd blodprøver. Måtte bare skive ned litt og dele ...
 
Slitsomt.

Skjønner hva du mener, har ei lett undervektig jente på 6,5 son også går på movicol junior for magen og spiser lite.

Jeg har på planen at ungene skal måles og veies i helga, under skalkeskjul om "se hvor mye dere har vokst" men egentlig fordi jeg er bekymret for henne. Og i senere tid også storebror som alltid har vært tynn men spist godt, men nå spiser han nesten ingen ting på skolen lenger.

Har avtale med helsestasjonen/legen om at jeg veier henne hjemme fra tid til annen og tar kontakt med dem dersom jeg ser tegn til bekymring. At hun ikke fortsetter opp på sin lave kurve. (avtalt på seksårskontnroll på helsestasjonen men det var fastlegen som var lege på den kontrollen)
 
Mhm. Ble veid i går her . Veldig kresen og ensidig i kosten . Har jo slike næringsdrikker , men de har ikke falt i smak før
 
Har selv en 5 åringen som allt har varit tynn. Han er fortsatt tynn. Eg er selv bekymred veien han då og då. Prøvar och få i han allt av mat han har lust på. I fjor var han 2 grad undervektig .
Nu er han 1 grad undervektig. Førstår ditt mamma hjerta gjør vont.
 
Kan prøve på det :)
Prøva och ha ketchup i på allt han liker i børjan. Jenta min fick skiver med syltetøy oxh kyllingfilet på bara før att prøva på det. Ohh jammen nå spiser Hon både skiver med kyllingfilet og utan syltetøy .
 
Her måtte vi kjøre på med feite produkter. Og feite ting i maten. Poden her var 21 kg i ett helt år. Vokste i lengden, men ikke vekt. Men hjalp når vi ble mer bevist!
 
Her måtte vi kjøre på med feite produkter. Og feite ting i maten. Poden her var 21 kg i ett helt år. Vokste i lengden, men ikke vekt. Men hjalp når vi ble mer bevist!
Prøver på det fra før , men ja. Ble til at jeg bestilte time til han på mandag
 
Back
Topp